Wpis z mikrobloga

#motocykle
Miski, zapisałem się na prawko kat A
Jak zdam chce sobie kupić pierwsze Moto.
Jestem mocno zielony w temacie, więc proszę o radę.
Wcześniej jeździłem tylko skuterem za gnoja więc doświadczenia żadnego nie mam.

Myślę o jakiejś 600, ale chętnie wysłucham rad.

Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale 32 lata, 183 cm, 90kg. Na początek do 10k
  • 44
  • Odpowiedz
@nerana112: SV650 - jak lubisz golasy to golasa a jak lubisz sportową pozycje to wersja S. Silnik fajnie brzmi i ma wystarczająco dużo mocy żeby się dobrze bawić. Mógłbyś zacząć od któregoś z polecanych twinów, czyli er5, cb500 albo gs500 ale one już nie brzmią fajnie no i są na gaźnikach.
  • Odpowiedz
@nerana112 już nie przesadzaj. Wystarczy mieć pokorę do motocykla. Wielokrotnie większa moc potencjalna będzie bezpieczniejsza niż pierdziszew. Za 10k masz sporo motocykli. Ja mogę polecić to ER6f. Motocykl dla emeryta, spokojny i fajny.
  • Odpowiedz
@nerana112: Z wtryskiem wydaje mi się że jest mniej zmartwień. Nawet pomijając serwisowanie, bo w sumie jak gaźnik jest zdrowy i dobrze ustawiony to też śmigasz i się nie przejmujesz, ale w moim odczuciu wtrysk jest mniej problematyczny. Jak masz czas grzebnąć albo masz dobrego magika, to gaźnika też nie ma się co bać.
  • Odpowiedz
@nerana112: jak Ci się podobają tego typu sprzęty to obczaj jeszcze Yamahę FZ6N (masz to samo co wrzuciłeś tylko w golasie), Suzuki GSR600, Honda CB600 lub CBF600. Jak myślisz bardziej o turystyku to właśnie CBF600 albo Suzuki DL650 ale tu będzie ciężko do 10k
  • Odpowiedz
@jonasz787: Nie jeździłem fazerem, więc się nie wypowiem, choć opinie mają bardzo dobre. Posiadałem za to sv650s (2gen czyli tą na wtrysku) i mogę z czystym sercem polecić. Szczerze mówiąc trochę żałuję że ją sprzedałem. R6 jest cudowna, ale jazda zgodnie z przepisami to dla niej męczarnia (trochę przerysowuję ofc), a na SV można się świetnie bawić i nie łamać przepisów :D
  • Odpowiedz
Czy sugerowac sie przebiegiem w doborze moto?