Wpis z mikrobloga

@seba991 wywala od czwartku. Co chwilę trzeba restartować router żeby działało. Dzwoniłem na infolinię to mówią, że jakiś update robili i teraz do routerów będą wysyłać też update. Mieli zdalnie zaktualizować mi router ale #!$%@? to pomoglo.

Mam umowę na czas nieokreślony i jak do czwartku tego nie naprawia to w piątek składam wypowiedzenie i od lipca wjeżdża coś innego. Odkąd play przejął upc jeat tylko gorzej.
  • Odpowiedz
@play_polska ale co mi pomoże pisanie na czacie jak już do was 4 razy dzwoniłem i za każdym razem słyszę to samo - była aktualizacja, trzeba zrestartować router xD

A ostatnia osoba z obsługi powiedziała, że ojoj chyba trzeba będzie wymienić router. Tak, przez 5 lat działało dobrze, nagle trzeba wymieniać, oczywiście odpłatnie z nową gorszą umową...
  • Odpowiedz