Wpis z mikrobloga

Nie szuka ktoś może w województwie lubuskim, okolice Zielonej Góry/Nowej Soli jakiegoś szczura na przyuczenie BEZ DOŚWIADCZENIA? Myślę o stanowiskach typu młodszy spedytor/dyspozytor, asystent czy coś podobnego. OLX, pracujpl czy inne strony przejrzane.
#spedycja #spedytor #transport
  • 21
  • Odpowiedz
  • 0
@4nietwojinteres4: Taki mam zawód, przynajmniej według papierka ( ͡° ͜ʖ ͡°). I tak chciałbym spróbować, ale bez doświadczenia jest tak ciężko się wbić w coś związanego z spedycją/logistyką, że głowa mała. Przynajmniej według moich doświadczeń.
  • Odpowiedz
@LynxOV ja na twoim miejscu od razu bym ci radził szukać sobie pracy jako logistyk, hajs pewnie podobny na początku i dużo mniej nerwów. Jestem po technikum logistycznym i przechodziłem przez spedycję i dla mnie to jedna z gorszych prac jakich miałem, a dużo już rzeczy w życiu robiłem. Jako logistyk jesteś pracodawcą dla takiego spedytora, plus masz większą szanse na rozwój zawodowy, hajs pewnie podobny chociaż jak jesteś dobrym spedytorem to
  • Odpowiedz
@4nietwojinteres4: logistyk na ten moment zarobi 5-6k max, chyba ze masz X doświadczenia w na prawde firmie, która dobrze płaci.
W spedycji jak jesteś dobry, to granicy nie ma. Tak masz rację, więcej nerwów, ale coś za coś.
Spedytor może pracować zdalnie 100%, logistyk? raczej ciężko w tej specyfice pracy.

Nie pchałbym się w logistyka, bo koniec końców zatrzymasz się na jakiejś granicy kasowej, której nie przeskoczysz.
Spedytorów dobrych szukają zawsze,
  • Odpowiedz
@KaweX: Ja mam pół roku doświadczenia w firmie logistycznej i zarabiam 8,5k jako logistyk, firma mi się udała ale nie jest to na pewno reguła tak jak mówisz, wiem że sufit zarobków jeszcze przede mną.
Logistyk też moze pracować zdalnie chociaż wiadomo częściej hybrydowo.
Jak znowu miałbym iść w spedycje to napewo nie drogową tylko i wyłącznie morską/lotniczą.
W spedycji żeby się przebić musisz być naprawdę bardzo dobry, i żeby ogarnąć
  • Odpowiedz