Wpis z mikrobloga

PESA z twojego Poznania ma EZT do 250km/h


@Mokkorichan: no i jadą pewnie faktycznie 160 max, bo tory złe ale inny c**j. Nadal jest ten przepis że powyżej pewnej prędkości trzeba dwóch maszynistów w kabinie?
edit: wiem że pendolino Gdynia-Krk jeździło na 2 maszynistów, bo powyżej pewnej prędkości(160 czy 200) jest taki wymóg
  • Odpowiedz
@Mokkorichan: Piotrula ma to tak mocno przemyślane jak ja mam przemyślane rozczepienie atomu za pomocą młotka, tańcząc walca nago o północy na rynku w Poznaniu - czyli w ogóle. xD To jest jeden z najbardziej bezsensownych materiałów na jego kanale, brak słów na te idiotyzmy, które tam wygaduje.
  • Odpowiedz
@przemytni-azbestu: on ma to bardzo dobrze przemyslane, potrzebuje szybkiej kolei do warszawy na cotygodniowe wywiady geostrategiczne u krzycha i innych rozglosni mainstreamowych no i w przyszlosci na zjazdy sejmowe, nie wiem co to jest to EZT ale watpie zeby to lecialo 250km/h, bo tory w polsce nie nadaja sie chyba do takich predkosci, poza tym wymarzone TGV relacji poznan-warszawa ma jechac bezposrednio z punktu A do B a nie sie
  • Odpowiedz
@grypa-grypowska: Nawet jakby zamiast 250 km/h #!$%@?ło 160 km/h to jest to czterdzieści minut różnicy(ja w przeciwieństwie do pietrasa splamiłem się kalkulatorem i sprawdziłem długość torów z Warszawy do Poznania, 290 km). A biorąc pod uwagę przejazd przez miasta i że pociąg być może śmiałby się zatrzymać w ze dwóch miastach(oczywiście kryterium wyboru miast to poziom poparcia dla PIS) to różnica jeszcze bardziej spada. Akurat by miał 40 minut dłużej
  • Odpowiedz