Inwestor informuje, że na sześciu piętrach znajdzie się 86 apartamentów o wielkości od 26 do 75 metrów kwadratowych. Klienci będą mieć do wyboru lokale od jednego do czterech pokoi. W podziemnym garażu ma się znaleźć 47 miejsc postojowych.
Osoba, która w imieniu miasta podejmuje decyzję o budowie budynku z tak irracjonalnie małą ilością miejsc postojowych, powinna żegnać się ze stanowiskiem. Bo później i tak ktoś mało inteligentny kupi tam mieszkanie bez miejsca postojowego i będzie przerzucać swój problem na całe miasto zajmując cały czas jakieś ogólnodostępne, miejskie miejsce postojowe w miejscu, gdzie jest ich deficyt. https://biznes.lovekrakow.pl/aktualnosci/krowodrza-tu-wyrosnie-6-kondygnacyjny-blok_56545.html #krakow
@rzuf22: Takim, że w artykule jest napisane o miejscach w garażu podziemnym, a nie ma nic o miejscach parkingowych na zewnątrz, co nie znaczy, że ich nie będzie.
@galonim: zgadzam się z tym, jestem ogromnym zwolennikiem tego rozwiązania. Miejsca przy ulicach, budowane przez miasto powinny służyć wyłącznie krótkotrwałemu postojowi, gdy ktoś potrzebuje coś załatwić w danej okolicy, a nie permanentnemu blokowaniu ich przez mieszkańców pobliskich bloków/kamienic, którzy kupili auto nie zastanawiając się nad tym, czy mają je gdzie zaparkować.
@goferek: nie wiem czy wy wiecie, ale nie każdy kto kupuje mieszkanie musi mieć gruza. Można spokojnie jeździć komunikacja. Zwłaszcza robiąc na HO, po cholerę komu auto? ( ͡°͜ʖ͡°)
@galonim bardzo dobre rozwiązanie, również jestem za. To właściciel samochodu powinien się martwić gdzie zaparkować swoje auto, a nie miasto. W planie zagospodarowania przestrzennego jest na Krowodrzy chyba nawet więcej niż 1:1 w planie zagospodarowania. Na nowej piątej wybudowali 1:1,6. Ale i tak dużo osób nie kupiło miejsc postojowych i teraz zastawiają miejsca dla gości tygodniami nie ruszając się z miejsca ( ͡°ʖ̯͡°)
zajmując cały czas jakieś ogólnodostępne, miejskie miejsce postojowe w miejscu, gdzie jest ich deficyt.
@goferek: jak dla mnie to w ogóle nie powinno być darmowych miejsc parkingowych. Oczywiście może znaleźć się sponsor i mieć darmowe miejsca pod swoim sklepem, czy osiedle może mieć kika miejsc dla gości albo 15 min pod samą klatką. Nawet w wielu przypadkach taki sponsor powinien być jak np. parkingi pod urzędami. Ale ogólna zasada to brak
@goferek: Nie mam linka za bardzo bo to niszowy deweloper i już dawno wszystko wyprzedane w 3 budynki w przód. Za metr coś koło 8,500 a do ronda Grunwaldziekigo mam 20 minut samochodem.
Osoba, która w imieniu miasta podejmuje decyzję o budowie budynku z tak irracjonalnie małą ilością miejsc postojowych, powinna żegnać się ze stanowiskiem. Bo później i tak ktoś mało inteligentny kupi tam mieszkanie bez miejsca postojowego i będzie przerzucać swój problem na całe miasto zajmując cały czas jakieś ogólnodostępne, miejskie miejsce postojowe w miejscu, gdzie jest ich deficyt.
https://biznes.lovekrakow.pl/aktualnosci/krowodrza-tu-wyrosnie-6-kondygnacyjny-blok_56545.html
#krakow
@rzuf22: Takim, że w artykule jest napisane o miejscach w garażu podziemnym, a nie ma nic o miejscach parkingowych na zewnątrz, co nie znaczy, że ich nie będzie.
@goferek: "ma się znaleźć 47 miejsc postojowych" ma się znaleźć nie oznacza, że się znajdzie :) Może ostatecznie znajdą 30. Także spoko
@goferek: jak dla mnie to w ogóle nie powinno być darmowych miejsc parkingowych. Oczywiście może znaleźć się sponsor i mieć darmowe miejsca pod swoim sklepem, czy osiedle może mieć kika miejsc dla gości albo 15 min pod samą klatką. Nawet w wielu przypadkach taki sponsor powinien być jak np. parkingi pod urzędami. Ale ogólna zasada to brak
Bantustan #!$%@?
Tam w ogóle jest mało miejsca na 80 kilka mieszkań, będzie ciasno w #!$%@?