Wpis z mikrobloga

  • 0
@sagan_: Kupiłem custom e-bike. Chciałem wjechać cholerę strome wzniesienie w lesie po kamieniach i korzeniach, ale pod koniec już nie chciałem męczyć silnika (pierwszy raz na e-bike). 1,5kW silnik z customową baterią. Mam kontrakt ze sprzedającym który mi mówił, że aby wycisnąć 100% z silnika trzeba zmienić sterownik. On go używał do jazdy po asfalcie (opony też są typowe do asfaltu :P)
  • Odpowiedz
  • 0
@Gozdziu: To nie sprzęt dla mnie, 250w to za mało w terenie, bateria bidonowa jest za mała. Zaś brak przepustnicy całkowicie dyskwalifikuje rower ponieważ mam rozwalone kolano i nie jestem w stanie pedałować zbyt długo ¯\(ツ)/¯

  • Odpowiedz
@Krole: Miesiąc temu kupiłem 5000w, naprawdę świetnie się pomyka po lasach i ubitych polnych drogach. Nawet takim jest problem wbić się na kilku metrową zapiaszczoną górkę. Daje radę też przejechać przez piaszczysztą drogę ale po chwili silnik się grzeje.
  • Odpowiedz