Wpis z mikrobloga

@GratisLPG: Gdyby tak było to Tango Games by nie zamknęli bo produkcja się zwróciła bardzo ładnie. I to na takim poziomie, że jakby byli niezależnym studiem to by mogli śmigać kolejny projekt no ale nie w korpo takie coś.
https://youtu.be/nTNPrXNsxyg?feature=shared
Polecam obejrzeć z perspektywy dewelopera bo bardzo ładnie wyjaśnia dlaczego te działania się krótkowzroczne.
  • Odpowiedz
  • 0
te działania się krótkowzroczne.


@orgin246: To microsoft dostanie po dupie. Generalnie trzeba pamiętać o tym, że MS to firma, a firma ma zarabiać. Jak jakiś produkt nie zarabia, to korpo go uwala. Tak samo robi Google ze swoimi produktami, i tak samo robi MS. Tyle, że Google robi to na aplikacjach użytkowych, a MS na grach.

Gdyby tak było to Tango Games by nie zamknęli bo produkcja się zwróciła bardzo
  • Odpowiedz
@GratisLPG: Microsoft w gałęzi gamingowej ma gigantyczne wzrosty: https://www.eurogamer.net/xbox-sees-record-breaking-q1-gaming-revenue-but-hardware-sales-are-down
I prawda firma ma zarabiać tylko co przez to rozumiesz? Studio robi projekt, projekt się zwraca i nie jest flopem tak jak każda produkcja od nich wstecz. U---------z studio bo co? Nie mają zwrotu jak call of duty albo starfield?
Dodatkowo microsoft prowadził narracje, że oni są pro gracze, pro deweloperzy. Nawet dzień po zamknięciu tango games jedna z szych powiedziała, że Xbox potrzebuje małych gier i ludzie zasypali go na twitterze, że właśnie studio u----ł co mu małą i bardzo nagrodzoną produkcje stworzyło.

W dodatku pamiętaj, że ta gra nie miała kosztów marketingowych. Oni ją zapowiedzieli na konferencji i wydali jeszcze tego samego dnia w gamepassie. Jak wydajesz swoją grę w gamepassie to na co liczysz? Samemu sobie ubijasz
  • Odpowiedz
  • 0
@orgin246

Studio robi projekt, projekt się zwraca i nie jest flopem tak jak każda produkcja od nich wstecz. U---------z studio bo co? Nie mają zwrotu jak call of duty albo starfield?


I tu może być problem. Czyli management nie znający się na niczym oprócz wysyłaniu maili.
  • Odpowiedz
Jednak typ nie wie, że Manor Lords należy do grupy RTS / City builder, gatunku który nie jest tak popularny jak strzelanki


@GratisLPG: tak, i na pewno typ nie widzial jak maly budzet ta gra miala w porownaniu do call of duty? w excelu koszty sie nie pokazuja?
@orgin246 skad ci sie wzielo ze hifi rush dobrze sie sprzedalo? czlowieku, ani ta gra ani zadna inna gra tango gameworks nie miala kiedykolwiek wiecej niz 15k graczy naraz na steamie. wiec o czym ty czlowieku piszesz? jakies zrodlo masz? ich gry sie sprzedawaly c-----o. tak samo jak sporo innych gier bethesdy. bylo tak zle ze az nagrali taki desperacki filmik https://www.youtube.com/watch?v=DPl-YMq2WTM po czym kazali swoim studiom robic c-----e gry multiplayerowe - redfall, wolfenstein: youngblood, fallout 76 (chociaz fallout 4 akurat dobrze sie sprzedal).
jakby gry tango sprzedawaly sie dobrze to by ich
  • Odpowiedz
  • 0
@SmugglerFan > tak, i na pewno typ nie widzial jak maly budzet ta gra miala w porownaniu do call of duty? w excelu koszty sie nie pokazuja?

A czy celem firmy nie jest wydać jak najmniej a zarobić jak najwięcej?
  • Odpowiedz
@GratisLPG: no to manor lords w c--j duzo zarobil. 173k graczy w peaku na steamie, a taki hifi rush ktory niby jest hitem (xDDDD) 6k. czlowieku, co tu porownywac. i manor lords byl robiony przez jedna osobe + kontraktorzy, a hifi rush nie.
  • Odpowiedz
@SmugglerFan: Otóż panie kolego peak graczy na steamie nie jest jedynym wyznacznikiem tego czy gra się sprzedała. Szczególnie jak jest jeszcze w gamepassie do ogrania w dniu premiery i na konsoli. Ja korzystam z tej strony https://gamesensor.info/app/1817230 i jasno ona wskazuje, że jak za mały projekt to zwrot jest przyzwoity. Szczególnie gdy znowu, część sprzedaży jest zjadana przez gamepass. Dodatkowo jeszcze w tym roku wypuścili hifi rush na playstation, a portowanie też swoje kosztuje. Jakby była flopem to by to zakopali w p---u.

Porównujesz manor lords do hifi rush. To zupełnie 2 różne produkcje w dodatku manor lords nawet miał coś takiego jak marketing a hifi rush nie xD

Nie wiem o co ci chodzi z desperackim filmikiem, normalnie se marketing robią o tym, że nie zostawiają graczy single na pastwę losu. Wtedy jak i teraz jest przekaz przez część ludzi, że gry single wymierają, gaming się kończy i inne
  • Odpowiedz
@GratisLPG: No niestety patrzenie na excela i nacisk na giga zwroty prowadzi do tego co zawsze. Załamki w danej grupie i rozwoju potem poza nią. Embrecer group to np. było apogeum s----------a. Nakupowali studiów i nawet nie zaczekali by te studia coś zaczęły wypuszczać by zrobić zwrot inwestycji tylko nakupowali jak leci, zrobili 1,5 miliarda długu i by dług zmniejszać to zaczęli zwalniać ludzi, zamykać studia lub je sprzedawać. Chyba
  • Odpowiedz
Otóż panie kolego peak graczy na steamie nie jest jedynym wyznacznikiem tego czy gra się sprzedała. Szczególnie jak jest jeszcze w gamepassie do ogrania w dniu premiery i na konsoli.

@orgin246: manor lords tez jest w gamepassie

Ja korzystam z tej strony https://gamesensor.info/app/1817230 i jasno ona wskazuje, że jak za mały projekt to zwrot jest przyzwoity

nie mam dostepu wykupionego do tej strony, wiec nie wiem co tam jest napisane, ale skad oni mogliby znac budzet tej gry? microsoft nie dzieli sie taka informacja. wiec skad mozesz wiedziec czy gra zarobila czy
  • Odpowiedz