Wpis z mikrobloga

Czy da się jeździć czymś pokroju Camaro/Challengera całorocznie w polskim klimacie?


@Atreyu: Oczywiście, że prawdopodobnie się da. Wozem drabiniastym również się prawdopodobnie dało inną kwestią jest to jaki tej jazdy będzie komfort w momencie kiedy kupisz sobie 3-drzwiowy niski samochód z dużą mocą i napędem na tył który ludzie będą traktowali bez szacunku jak maskotkę do robienia sobie zdjęć również.
  • Odpowiedz
@Cztero0404: Muscle cary nie są niskie mireczku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Co najwyżej mustang ma zbyt długi zwis z tymi "spliterami" na dole zderzaka które łatwo zahaczyć o krawężnik
  • Odpowiedz
@BigDaddyy: Muscle cary mają charakteryczny styl w jakim się prowadzą. Bardzo ciężkie silniki z przodu i lekki tył, który ledwo sobie radzi z mocą na suchym. Nie da się tego porównać za bardzo do innych aut.
  • Odpowiedz
Czy da się jeździć czymś pokroju Camaro/Challengera całorocznie w polskim klimacie?


@Atreyu:

Da się. Mam dwa nieco zbliżone auta, oczywiście RWD i bez problemu dają radę w zimie. Dużo zależy od elektroniki, w tym starszym kontrola trakcji i stabilizacja jest taka se, więc trzeba być po prostu bardzo czujnym, bo wystarczy tylko pomyśleć i zaraz leci boczurem. Nie wiem, jak amerykańce stoją pod względem kagańców (nie jeździłem w zimie), ale podejrzewam,
  • Odpowiedz
@cwlmod: no wiadomo że takiego auta nie kupuje się żeby jeździć ekonomicznie :D ale można ;)

Ja w swoim nowym właśnie kończę docieranie, jutro wymieniam olej i przypuszczam że też nie będę się mógł powstrzymać przed depnięciem pełnego gazu, przynajmniej na kilka sekund, żeby pozostać legalnym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
przynajmniej na kilka sekund, żeby pozostać legalnym ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@piotrow: Jak jechałem automatem 10 biegowym byłem totalnie wkurzony, bo bez maksymalnego depnięcia gazu aż do kickdownu, automat nie potrafił przytrzymać niskiego biegu.

Najlepsze jak jedziesz 70km/h, wrzuci sie 9 bieg i potem jak płynnie dodajesz gazu to zamiast przyspieszać to automat ciągle tylko redukuje biegi, bo odczytuje zwiększone zapotrzebowanie na moc xD

6 biegowy prehistoryczny
  • Odpowiedz
@cwlmod: u mnie automat wyprzedza moje myśli. Ciężko to opisać, ale robi dokładnie to co bym chciał. Jak depnę lekko, to przyspiesza spokojnie, trzyma niskie biegi i nie przekracza 4000 rpm. Jak depnę mocniej to kręci trochę bardziej i robi redukcję, a jak w opór to robi redukcję o kilka biegów, wbija na obroty i wbija mnie w fotel. W Mustangu świadomie wybrałem manual, ale teraz nawet nie rozważałem, chociaż był
  • Odpowiedz
@piotrow: To czym ty jeździsz teraz? Myslałem że o mustangu piszesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bo porsche to klasa sama w sobie. Tam konie i przyczepność mnoży się razy 2 w stosunku do takiego bmw (bmw x1.5 w stosunku do reszty) :D
  • Odpowiedz
@cwlmod: Mustang poszedł do ludzi jesienią :) Miesiąc temu, po 1,5 roku oczekiwania wjechało 911 GTS. Tym zdecydowanie nie pojeżdżę w zimie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Atreyu: ja śmigam BMW E46 330i turbo i brak kontroli czegokolwiek. Żaden problem bo masz pedał gazu i rozum i umiesz ocenić swoje umiejętności oraz stosując się do ograniczeń prędkości są bardzo małe szanse że cokolwiek się wydarzy.
  • Odpowiedz
@Argonzz: Ale mustang trochę inaczej się prowadzić niż twoje pierdziawka. Jak popada to wyjedź sobie na ulice, wrzuć drugi bieg i jedź sobie jednostajnie na obrotach przy których twoje turbo jest rozkręcone. Daj znać jakie masz wrażenia z utrzymania kontroli trakcji jadąc w ten sposób.
  • Odpowiedz
@cwlmod strach jest tylko jak depniesz na mokrym albo śliskim. Co za problem jechać na niskich obrotach? Poza tym już nie mów że Ecoboost taki wariat czy co tam innego za V6 siedzi.
  • Odpowiedz