Aktywne Wpisy
Techguy91 +302
Nie znam nikogo (oprócz mojego teścia, ale to też niewielki kredyt) z pokolenia boomerow, kto musiał brać kredyt na mieszkanie. A to zakład wybudował blok i rozdawał pracownikom, a to komunalka itp. Spróbujcie tak dzisiaj xD
#heheszki, #nieruchomosci
#heheszki, #nieruchomosci
Morfi_pl +342
#ewakuacjaboners
Nie no, ja rozumiem, że w tym sklepie zawsze był chlew, jednak teraz to już zupełnie przesadzają.
#biedronka
Nie no, ja rozumiem, że w tym sklepie zawsze był chlew, jednak teraz to już zupełnie przesadzają.
#biedronka
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#pcmasterrace #gry
Nie powiem Ci w którym roku konkretnie ale mam typ na zjawisko, które do tego doprowadziło.
Tymże zjawiskiem jest lenistwo deweloperów oraz "przerost formy nad treścią" które doprowadziły do tego, że jak nie masz stałych 60 fpsów to latencja pomiędzy naciśnięciem klawisza a ruchem postaci to jakieś trzy dni robocze. W starsze tytuły lat '90 i wczesnych '00 dało się grać nawet przy 15-20 fps, zresztą mało kogo było wtedy
@LM317K: myślałem o bardziej współczesnych czasach xd. czytałem, że podobno jak monitory lcd zastępowały crt część graczy miała problem z przestawieniem się ze względu na mniejszą liczbę klatek.
@Megawonsz_dziewienc czyli 2014 czy jeszcze wcześniej? i mam tu na myśli przeciętnego gracza, a nie geeków kupujących najdroższy sprzęt.
@supra107:
Oj jak pokręciłeś - to są zupełnie różne architektury więc przede wszystkim nie da się ich porównać zegar w zegar a kod maszynowy jest zupełnie niekompatybilny.
To, o czym mówisz to założenie twórców portu, że PC uciągnie grę w stałych 60 fps tak jak