Wpis z mikrobloga

Mircy, jak ocenicie CV? Co zmienić? Cel junior admin i pokrewne, ewentualnie jakiś bardziej wyspecjalizowany helpdesk. Nie mam doświadczenia w zawodzie. Oczywiście będę modyfikował w zależności od ogłoszenia, tę pustą lukę po środku też wypełnię.

Co do może specyficznego zapisu studiów, zaliczyłem pierwszy rok na uczelni stacjonarnej, a po przepisaniu się na zdalną, wrzucili mnie znowu na pierwszy rok, tylko już z zaliczonymi przedmiotami i trochę indywidualnym programem

#it #informatyka #pracait #rekrutacja #korposwiat #cv #sysadmin #szukampracy
Kamero - Mircy, jak ocenicie CV? Co zmienić? Cel junior admin i pokrewne, ewentualnie...

źródło: Screenshot from 2024-04-27 12-43-39

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
@Kamero: moze z biurem pogrzebowym bardziej skupiłabym się na skróceniu tego do wlasnie tych informatycznych spraw

masz zainteresowania i tam brakuje jakby kropki/punktora/akapitu , w sensie do gory masz wszystko w jednej linii a tam juz nie
  • Odpowiedz
  • 0
@jmuhha: W tym punkcie zależy mi na podkreśleniu, że radzę sobie i mam doświadczenie z pracą z ludźmi wszelkiego sortu (z tego co wiem, to ważne w IT), a te drobne sprawy informatyczne to raczej tylko dodatek, bo nic specjalnego tam nie było
@Alzena: Rzeczywiście, dzięki
  • Odpowiedz
@Kamero: Jak wy te CV piszecie, weź spójrz na jeden przykład z internetu i spróbuj zrobić podobnie. Jakbym coś takiego zobaczył to CV od razu do śmieci.
Plus takie minimum:
- CV po angielsku
- Prosty wzorzec
- Wywal podsumowanie
  • Odpowiedz
@Kamero: wywal podsumowanie, rozbij doświadczenie i umiejętności na dwie osobne sekcje, nie rozpisuj się tak tylko wypunktuj co robiłeś i gdzie, PODAJ DATY, wypunktuj co potrafisz, nie usuwaj pythona nawet jak nie ma w ogłoszeniu, wywal zainteresowania, wywal zdjęcie jak nie jesteś przystojny
  • Odpowiedz
  • 0
@cordianss: @peoplearestrange

spójrz na jeden przykład z internetu i spróbuj zrobić podobnie