Wpis z mikrobloga

@daeun: bo lubimy fajne motocykle i możemy sobie je kupić

@Kuork fanem dct nie jestem, ale kask fajny, miałem wiele lat RPHA I i jestem turbo zadowolony :)
  • Odpowiedz
@daeun: Szosowe opony, więc sprawa jest raczej prosta - ktoś po prostu lubi takie motocykle i ta Afryka robi za wysokiego turystyka. W przypadku motocykli nie poświęca się tyle co w samochodach, by zawieszenie było wysokie, to nadal jest szalenie zrywna, dynamiczna i zwrotna maszyna, gabaryty też nie rosną, więc co za różnica? Jeden kupi cruisera, drugi Afrykę, jeden i drugi z asfaltu zjeżdżać nie będzie :P
  • Odpowiedz
@daeun: przejedź się po mieście advem typu właśnie afryka, szczególnie w korkach i potem się wypowiedz

pomijając fakt, że wniosek o kupowaniu tego motocykla do miasta wyciągnąłeś z d--y
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@zielony_goblin Wrzucasz na drive I jedziesz ze skrzynią pracująca jakby chciała ale nie mogła. W trasie trzyma jakieś 2k obrotów. Dopiero na sporcie 2 się zaczyna coś dziać.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@apeee mam 192 i o ile kierownica jest na dobrej wysokości i od pasa w górę naprawdę jest wygodnie o tyle nogi mogłyby być niżej. Oczywiście szyba do drastycznego przedłużenia/wywalenia
  • Odpowiedz
@Merkowsky: to spoko strona ale wszystkiego nie uwzględnia. Możesz mieć 850 na siedzeniu, a w jednym sięgać ziemi płaska stopa a w drugim machać nogami w powietrzu. Ugięcie zawieszenia i szerokość siedzenia robi robotę.
  • Odpowiedz