Wpis z mikrobloga

Cześć (W skrócie: #zbiorka i #rozdajo)

Miałem nadzieję, że nigdy nie będę musiał prosić o pomoc w takiej sprawie, ale zbieram pieniądze na leczenie złośliwego chłoniaka u osoby z rodziny. Jedyną dostępną szansą jest eksperymentalna terapia komórkami CAR-T. Sam studiuję nauki biologiczne, więc jest mi to temat bliski. Świadomość ludzi na temat nowych terapii nie jest duża, bo świat zmienia się szybciej niż jesteśmy w stanie to pojąć, a czasami to jedyna szansa ;/

Z tego powodu chciałbym jakoś zachęcić ludzi do dowolnych wpłat przy okazji rozdając 5 książek popularnonaukowych o tematyce biologii, biotechnologii medycyny i innych nauk ścisłych. Jakie to będą książki? Nie wiem. Po prostu wybiorę coś, co czytałem i wiem, że jest dobrą pozycją. 5 osób wylosuję spośród osób które dały tutaj plusa, nieważne czy cokolwiek wpłaciliście, chociaż będę bardzo wdzięczny, jeśli ktoś wesprze zbiórkę.

LINK DO ZBIÓRKI NA SIEPOMAGA.PL

Pozdrawiam wszystkich mirkujących! Macie jakieś pomysły, jak można pomóc rodzinie w takiej sytuacji uzbierać kasę? Każdy pomysł się liczy.

#pomagajzwykopem
xer1x - Cześć (W skrócie: #zbiorka i #rozdajo)

Miałem nadzieję, że nigdy nie będę mu...

źródło: content_fb4eab16-0a2c-4099-99ff-b90a43a9de1b

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
LINK DO ZBIÓRKI NA SIEPOMAGA.PL


@xer1x: I na tę eksperymentalną terapię trzeba półtora miliona? A nie można się zgłosić do Instytutu, który prowadzi badania nad tą terapią i ją przeprowadzą z pocałowaniem ręki do celów naukowych?
  • Odpowiedz
A nie można się zgłosić do Instytutu, który prowadzi badania nad tą terapią i ją przeprowadzą z pocałowaniem ręki do celów naukowych?


@Mjakson84: A jak ja chcę najnowszy samochód to zgłaszam się do producenta i on mi go daje z pocałowaniem ręki w celach testowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)


  • Odpowiedz
  • 2