Wpis z mikrobloga

@assninja: przecież jest w ogłoszeniu

Optional gegen Aufpreis

EU HOMOLOGATION optional möglich


Pytanie ile wynosi ta dodatkowa opłata ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chociaż zbyt drogo nie powinno wyjść, co najwyżej potrwać
  • Odpowiedz
@assninja udało się
@PiotrFr pierwszy egzemplarz w pełni dostosowany do EU, CCS, jakaś zmiana w przednim zderzaku, osobna homologacja. Cena 485 tys EUR. Teraz pewnie już taniej trochę będzie
  • Odpowiedz
@zibizz1: w tej cenie to jest 200k marży ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@assninja wszystko się da. Pomijając koszty ewentualnych części (jakby trzeba było jakieś reflektory wyprodukować czy coś) to zrobienie "tytułu pojedynczego" czy jak się nazywa po polsku to kilka tysięcy ale bardziej czas, przy dobrych wiatrach 6 miesięcy
  • Odpowiedz
@assninja w Polsce rejestrują się już 3 CT z tego co mi wiadomo. Przeróbka lamp, homologacja nie wymagana jeżeli to import na własny użytek a wyposażenie jest kompletne z tym jakie podaje producent. Do tego jakąś przejściówka z ccs na nacs, lampy zgodne z eu są dostępne i elo.
Obstawiam, że osoby które to sprowadziły pewnie też znalazły ubezpieczyciela.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: Tak, raczej nie ma takiego zagadnienia jeżeli ściągasz auto do posiadania na własność (co innego jakbyś chciałbyś być dilerem takich samochodów).
W Polsce rejestracja takiego cybertrucka nie powinna zająć dłużej niż przeciętnego, popularnego Forda Focusa/Mondeo z USA, których ściągają na pęczki. Przerobienie przednich lamp na asymetryczne pewnie jest kłopotliwe, ale patrząc na auta sprowadzane z USA zarejestrowane w Polce, to nikt na to nie patrzy...
  • Odpowiedz