Wpis z mikrobloga

Siemka,

Poszukuje audio do mojej bmw f20. Obecnie mam podstawowy zestaw.
Jestem w tym totalnie zielony ale z tego co znalazłem najsensowniejszy wydaje się ten zestaw -
https://allegro.pl/oferta/audio-system-mfit-bmw-evo2-x80-4d-hlac4-5-11299318499?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=high-asp&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_elktrk_rtvagd-top_pla_pmax&ev_campaign_id=17958848607&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoPOwBhAeEiwAJuXRh8_H2x8LfjDkyHKO3fjBDZxVzSlLdOdohEdor1YZrtTM7yq56CUhmhoCPaIQAvD_BwE#

Z montażem i tweeterami zamknę się pewnie w 5.000

Czy ktoś może ma ten zestaw i powiem jak się sprawdza ?
Albo ktoś poleci cos innego w tej cenie ?

#audio #caraudio #bmw
  • 7
  • Odpowiedz
@DamnSon155: Zanim cokolwiek kupisz zajedź to jakiegoś lepszego warsztatu, który ogarnia caraudio w okolicy. Żeby nie było tak, że się wykosztujesz, a potem okaże się, że trzeba poprawiać i dwa razy wydasz. Nie kojarzę tu nikogo kto by się zawodowo w tym temacie udzielał.

Jakoś ostatnio trafiłem na materiał, gdzie gość wydał krocie na wymianę basic w G30 na używanego Harmana dedykowanego do tego modelu. Okazało się, że wspomniany używany
  • Odpowiedz
  • 0
@hyperlink: rozmawialem dzisiaj z elektronikiem ze wszystko mi ogarnie i podlaczy ale ze dla bezpieczenstwa lepiej brac zestaw plug and play zeby nie bylo potem jaj. Ten zestaw co podesłałem właśnie taki jest.
  • Odpowiedz
@DamnSon155: Dlaczego chcesz to ogarniać z elektronikiem, a nie kimś, kto robi to na co dzień? Doradzi najlepsze rozwiązanie, powie co można jeszcze dodatkowo zrobić, gdzie co wygłuszyć żeby osiągnąć jak najlepszy efekt w danym budżecie? Moim zdaniem zabierasz się do tego od dupy strony.
  • Odpowiedz