Wpis z mikrobloga

  • 2
@DreqX jak kończysz drogę to na ostatnim stanowisku zakładasz autoasekuracje, odwiazujesz się od liny, przewijasz ją przez ring zjazdowy i przywiązujesz się ponownie ósemką do uprzęży i partner Cię opuszcza a Ty zbierasz szpej.
Ewentualnie robisz zjazd samodzielny na podwójnej linie
  • Odpowiedz
@emesi: nie chce się czepiać ale to nie jest autoasekuracja tylko po prostu przewiązanie się. Autoasekuracja jest wtedy kiedy prowadzisz drogę na wielowyciagu, dochodzisz do stanowiska i asekurujesz partnera który do ciebie dochodzi
  • Odpowiedz
@rubens117 @DreqX : To ja tylko dopowiem, że autoasekurować się można również na drogach sportowych lub tradowych. Robimy to przed planowanym zjazdem na własnym przyrządzie np. gdy tarcie przy zjeździe jest tak duże, że partner nie byłby w stanie nas opuścić, albo po prostu zjeżdżamy z jakiegoś drzewa itd.
Najważniejsze to pamiętać, kiedy możemy a kiedy nie wolno nam krzyczeć "Mam auto". Taka komenda wprost mówi, że partner może przestać asekurować i
  • Odpowiedz