Wpis z mikrobloga

  • 0
@LM317K: Nie wiem, tak wynika z opisu filmu a ekspertem nie jestem, wiec nie jestem w stanie tego zweryfikować ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Blue air Boeing 737-800 hard landing + full power go around after balked landing in Heraklion, Greece
  • Odpowiedz
@Kielek96 spieprzył przyziemienie i była obawa, że przy takiej prędkości nie wystarczy mu pasa by wyhamować. Po drugie, mógł zapytać wieżę, czy od tego pierdyknięcia nie uszkodziła się goleń, albo opona. Wtedy przy drugim podejściu zadysponowali by służby. I dodatkowo, mógł od tego odbijania wypaść z osi pasa. Bezpieczniej było spróbować jeszcze raz
  • Odpowiedz
@Kielek96: @Persil_w_gelu: co do tzw. hopki to standardową procedurą jest przepustnica na pełny ciąg i drugie podejście, chodzi tu głównie o utrzymanie kontroli nad maszyną, istnieje ryzyko przeciągnięcia jak również nie należy kompensować odbicia przechyleniem dziobu w dół, ponieważ przednie podwozie w samolotach nie jest zazwyczaj projektowane do mocnego przyziemiania
  • Odpowiedz