Wpis z mikrobloga

czy ktoś z was miał seks z kobietami starszymi o 10-15 lat? Mam 18 lat i napalony się zrobiłem na 30-latki, chciałbym uwieść jakąś dojrzałą kobietę i dać jej orgazm taki żeby mnie podziwiała, i żeby nie mogła przestać o mnie myśleć. możecie sie podzielić doświadczeniami (podajcie tylko swój i jej wiek kiedy to sie działo)
#seks #pytanie #fwb #zwiazki #rozowepaski
  • 72
  • Odpowiedz
  • 694
@Balento: zależy czy wyglądasz jak typowy stulej szczyl czy masz dobre warunki fizyczne. Bo jak to drugie to wysoka szansa że zatrzesz sobie #!$%@? na babach 30+. Jak to pierwsze, to Cie wyśmieją.
  • Odpowiedz
i żeby nie mogła przestać o mnie myśleć


Marne szanse, laski 30+, zwłaszcza takie w które celujesz mają duży nalot, tam się już żadna więź oksytocynowa nie wytwarza, dla nich to tylko jak kolejne ugryzienie jedzenia z jakiejś sieci fastfoodów, którymi nigdy nie można się najeść.
  • Odpowiedz
  • 25
@Balento ja może nie mam doświadczenia ale mam takiego sąsiada, co prawda ma 21 a nie 18 ale posuwa taką fajniutką 40tkę. Gość nie wygląda jakoś super dobrze, nie wiem jak mu się to udało i gdzie ją poznał ale szczerze to zazdroszczę mu w #!$%@?, bo laska go pewnie tam ostro ćwiczy i nauczyła tego i owego. Więc no da się :D

Ehh mieć taką nauczycielkę życia w takim młodym wieku...
  • Odpowiedz
żeby nie mogła przestać o mnie myśleć.


@Balento: mamuśki myślą tylko o swoich gówniakach, ty możesz być jedynie zastępstwem dla plastikowego penisa ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@Balento 30-latki zostaw. Bierz się za 40-tki. I najlepiej idz na jakieś disco dla starszych albo dancingi. Na internecie spróbuj na starych portalach jak sympatia czy fotka. I nie musisz wyglądać jak Adonis.
  • Odpowiedz
@Balento ja mając 20 spotykalem się przez miesiąc z trzydziestolatka.
Zaskoczyło mnie jej doświadczenie i to, że w porównaniu do szesnastej siedemnastej które wcześniej ruchalem zdecydowanie nie byla kłodą.