Aktywne Wpisy
SpiderFYM +11
To nie jest żadna zarzutka - po prostu zwariowałem już. W pracy też każdy mówi inaczej.
Kto ma pierwszeństwo w sytuacja gdyby czerwone auto chciało zjechać z ronda, a białe jechać dalej po rondzie i dlaczego?
#motoryzacja #przepisydrogowe #samochody
Kto ma pierwszeństwo w sytuacja gdyby czerwone auto chciało zjechać z ronda, a białe jechać dalej po rondzie i dlaczego?
#motoryzacja #przepisydrogowe #samochody
Kto ma pierwszeństwo?
- Białe auto 91.8% (4186)
- Czerwone auto 8.2% (374)
DrCieplak +1
Nie znam się więc pytam - to wysadzenie tamy chyba nie wygląda dobrze dla Ukrainy? #ukraina
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Mirki, co sądzicie o Sony Xperia L? szukam czegoś nowego, max max do 1000 zł, najlepiej mniej, albo w niskim abonamencie w niezłej cenie (np. ta Xperia w niskim abonamencie ok. 450 zł). Nie szukam jakichś super bajerów, w miarę szybki, niezłe zdjęcia, żeby nie tracił bez powodu zasięgu, za bardzo się nie rysował i przycisk odblokowywania nie umarł w tydzień.
Teraz mam HTC One V, troszkę za wolny, czasem wariuje, ale rzadko, ogólnie bez poważnych zastrzeżeń przez ponad pół roku.. zmieniam nie z powodu wad telefonu :)
Na pewno nie spodziewaj sie aktualizacji, bo oni aktualizują tylko flagowce i to też nie za długo...
co masz do wyboru? Ta xperia nie jest beznadziejna(przyzwoita) ale może jest coś lepszego
Polecę, ale wymaga to kupna telefonu 'za złotówkę', sprzedania go gdziekolwiek i kupna Motoroli Moto G
Z tych abonamentowych w tym przedziale - lumia 625(ale to nie android), Swift L7(też nie licz na aktualizacje), Xperia P?(dobry telefon, ale stary i nie wiem czy go mają)
A co takiego ma Moto G, że polecasz najbardziej? :)
Aktualizacje bezpośrednio od google przez jeszcze ponad rok, i to w max tydzień od premiery nowej wersji
Świetny ekran o niezłej rozdzielczości i przyzwoitych wymiarach 4.5
Czysty android = zasuwa piorunem