Wpis z mikrobloga

Szukam Mazdy 3 III generacja w automacie.
Ceny są różne od 40 do 50k i wyżej wersje przedliftowe.
Kupić polift do 50k mała szansa patrząc po ofertach.
Niestety nie znam się zbytnio na rynku, nie wiem które egzemplarze są warte swojej ceny, nie wiem ile ewentualnie starać się zbijać cenę.

Jakieś porady? Propozycje?
Na co zwracać uwagę?

#mazda #mazda3 #samochody
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Podobno III gen nie ma problemu z rdzą, to domena starszych Mazd, tak przynajmniej wyczytałem w różnych źródłach.


@Ekspert_z_NASA: no a teraz przeglądnij archiwum dotyczących pytań o Mazdy i praktycznie z każdym rocznikiem jest ta sama śpiewka.
  • Odpowiedz
@KOLEGAMAMY: A jak zapatrywać się na kwestie przebiegu? Bardziej patrzeć na wyposażenie żeby było lepsze, czy na niższy przebieg? Dla tych silników przebieg dobijający w okolice 200k to coś czego trzeba się bać?
Jest jeszcze kwestia tego, że 3/4 tych Mazd na naszym rynku to sprowadzane i klepane rozbitki z USA/Kanady. Olewać to czy szukać z europejskiej dystrybucji?
  • Odpowiedz
@Ekspert_z_NASA napewno bierz benzynę, diesle były tragiczne. Jak olej był zmieniany co 10k to 200k nie jest to dużo. Sam miałem wersje USA ale osobiście sprowadzałem i naprawiałem. Napewno duża szansa na druciarstwo w autach z US ale znowu są dużo tańsze niż PL salon.
  • Odpowiedz
@Ekspert_z_NASA: Nie szukaj Mazdy z USA. Nie dość że jebniete to jeszcze słabo je chronią tam przed rdzą.

Sam mam 6 GH z 2010 roku. Kupiona w niemieckim salonie, nawet specjalnie zik nie widziała i po 14 latach nie ma rdzy. Po czym slucham, że w Polsce mazdy 3 letnie są zardzewiałe xD
  • Odpowiedz
@KOLEGAMAMY: Idk, ciężko mi inaczej wytłumaczyć fakt, że mój 14 letni gruz nie ma rdzy a te rzekomo niebite roczniaki są zardzewiałe xD Może na USA robią w Meksyku a na Europę w Japonii?
  • Odpowiedz