Wpis z mikrobloga

Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kładką nad Wisłą, która jak widać jest z chęcią wykorzystywana i realnie ożywia część miasta.
Oczywiście po co kładka, jak można było dołożyć 10x tyle i mieć czteropasmową arterię i być może chodnik. Toż to czysta przyjemność przeprawiać się przez Wisłę pieszo w towarzystwie samochodów.
#rower
Najmilszy_Maf1oso - Ale trzeba mieć zryty beret samochodozą, żeby mieć problem z kład...

źródło: temp_file7701860197279964617

Pobierz
  • 136
  • Odpowiedz
@Cobesh: możesz wklejać nawet i milion razy:
1) dalej tam nie ma wartości 160mln, jest 190mln sam most i 758mln z węzłami:
2) ciężko sobie wyobrazić "standard autostradowy" nie licząc inwestycji ze zjazdami (od węzła do węzła), mosty nie są oderwane od innych dróg i nie wiszą w powietrzu
3) ścieżka to też nie jest tylko kawałek chodnika nad rzeką, ale zejścia i wejścia (oczywiście dużo mniejsze)
4) inflacja; z
  • Odpowiedz
Mieszkam niedaleko i właśnie wróciłem z przejazdu tą kładką. Jak zrobi się ciepło i będzie weekend to pewnie o przejechaniu rowerem będzie można pomarzyć. Jest za wąska. Do tego nie ma do niej dobrego dojazdu. Na pewno w Warszawie są pilniejsze potrzeby na które można wydać to 120 mln zł. No ale Rafałek oddał kładkę przed wyborami. Kładkę ludzie widzą to ma się czym pochwalić.
  • Odpowiedz
le za to nie jest idealna i ludzie narzekają, że za wąska xD


@DzikiBomber: to jest polska, nawet jakby był za 20 zł i podtrzymywana przez figury papieża polaka to by ludzie narzekali XD
  • Odpowiedz
czytałem że żeby to był pełnoprawny most wystarczyło dołożyć 50% więcej środków a nie 1000% jak sugerujesz. W końcu to u tak jest z betonu i stali a nie drewna, prawda?


@FOTEL: gdzie czytałeś
  • Odpowiedz
Wszyscy, którzy narzekają na brak "wydzielonego pasa rowerowego" czyli CPR co najwyżej bo DDR musi być fizycznie oddzielony od ciągu pieszego, ewidentnie nie jeżdżą na rowerach i nie znają realiów. Na niektórych mostach są wydzielone DDR (np Gdański, Świętokrzyski) i w niczym to nie przeszkadza pieszym się tam wpie... więc po co skoro i tak każdy będzie miał wywalone?
  • Odpowiedz
przecież masz wyżej. Ale dla takiedzo glinianego naczynia jak ty wkleję jeszcze raz:


https://www.archiwum.gddkia.gov.pl/pl/aprint/40739/Budujemy-i-remontujemy-mosty


@Cobesh: fajny ten artykuł z 2020, szkoda, że Warszawę to Ty chyba tylko na zdjęciach widziałeś skoro podajesz to jako argument i powołujesz się na most południowy jako "tanio i dobrze" XD Bo surówka tam kosztowała 190 mln, całosć jakieś 4x więcej i był zrobiony tak, że za chwile trzeba było go zamykać i remontować
  • Odpowiedz