Wpis z mikrobloga

jeśli w ogóle chciała zmienić bieg, jeśli w mito był ten sam dziad czyli 6 biegowa zaautomatyzowana to mogę śmiało powiedzieć że to jedna z najgorszych skrzyni na rynku, jak był mróz to biegi musiałem znianiac ręcznie (miałem łopatki) i to się zastanawiała 15 sekund czy na pewno chce to zrobić.

Przebieg w sumie nie duży bo 120 tys km, silnik 1.4t.


@open_or_die: w mito jest TCT to jest co
  • Odpowiedz
@Aureilon nie działa sprawnie, działa jakby chciala, a nie mogła. Latem bylo jeszcze jako tako ale jak pojawiły się mrozy to ta skrzynia nie zmieniała biegów do póki olej w skrzyni się nie zagrzał. 4 biegowy automat w moim volvo z 92 jest przy tct wzorem kultury zmiany biegów.
  • Odpowiedz
@open_or_die: to prawda, że na zimnym oleju trochę gorzej idzie, ale w normalnych temperaturach roboczych jest git. Nigdy nie będzie zmieniała płynnie biegów jak ZF czy inne stare klasyczne automaty hydrokinetyczne. To normalny manual sekwencyjny, z suchymi sprzęgłami + dorobiona do tego automatyka sterowania. Całość jest zestrojona twardo. Można zrobić sobie w ASO aktualizację sterownika skrzyni i to widocznie poprawia jej prace. U mnie nie ma żadnych problemów, więc nie
  • Odpowiedz
@CalibraTeam do miasta super, małe zwinne, silnik 1.4t daje niezłą frajdę przy takiej masie.
Jedyna wada to kompletny brak wyciszenia który jest potęgowany przez bezramkowe szyby.
I żeby nie było, bardzo sprawnie wyjeżdża na lawetę.

@Aureilon jak olej się rozgrzał to działała, czasami miała dylemat pod górkę który bieg wrzucić. No ale na zimnym to był dramat, czasami w ogóle nie chciała zmianiac z 1 na 2 i pałowała na
openordie - @CalibraTeam do miasta super, małe zwinne, silnik 1.4t daje niezłą frajdę...

źródło: IMG_20220710_105811

Pobierz
  • Odpowiedz