Wpis z mikrobloga

Wkróce będę jeździł na TIRACH

Jednak tutaj mam kilka absudalnych spraw:

♦ Właściwie to jestem już "kierowcą zawodowym", a moja najdłuższa trasa to 95 km w jedną stronę. Wtedy pierwszy raz i ostatni wjechałem na ekspresówke/autostadę i pokonałem całe 35 kilometrów na A2 . Prawo jazdy mam od 4 lat. Jezdzę raz na kilka dni i to wokół bardzo blisko komina. Jest mi wstyd, że bez doświadczenia chcę jeździć na międzynarodówkę. Jestem aktualnie na urlopie i może zmuszę się do jakiejś dłuższej trasy?

♦ Szczerze mówiąc, to nigdy nic przy kuchni nie robiłem. Ja sobie nie gotuję. Na ciężarówkach mam przygotowane gotowe dania do odgrzewania, ale czy będzie miejsce na załóżmy 14 saszetek z jedzeniem przy podwójnej obsadzie? NIe wspomnę, że jestem ogromnym niejadkiem i sobie nie wyobrażam bliskiego kontaktku z pomidorem, ogórkiem czy innym warzywem.
Jak wygląda sprawa z jedzeniem przy podwójnej obsadzie? Raczej każdy samemu gotuje, czy wspólnie jakoś?

♦ Inną głupią sprawą jest to, że ja jestem introwertykiem i nie mam chęci rozmawiać z kimś (zwłaszcza obcym). Jak ja wytrzymam w budzie z kimś przez te przynajmniej kilka dni... W dodatku nie piję i nie palę. Nie znoszę dymu papierosowego...

Wyglądam jak chłopiec. Jestem dość młody, bo tylko 22 lvl. Dodatkowo dość niski, bo tylko 180 cm o drobnej budowie ciała. Nikt nie zatrudni/powierzy ładunku chłopaczkowi. A jeżeli już, to jestem idealnym celem żeby mnie napaść i poturbować.

Jestem idealnym kandydantem, aby go nie zatrudniać. Pozdrawiam i dziękuję za przeczytanie moich żali. Jest jeszcze tego trochę, ale to może innym razem... Chociaż jedyną moją zaletą jest taka, że urodziłem się we Francji i coś tam znam język

#zalesie #zycietruckera #bekaztransa #ciezarowki #transport

Helonzy - Wkróce będę jeździł na TIRACH

Jednak tutaj mam kilka absudalnych spraw:

♦...

źródło: 8-x8i63jEeyr5P3oK

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz