Aktywne Wpisy
dlaczego_michau +58
Ciekawostka, na portalu sprzedającym samochody poleasingowe wisi do sprzedaży Fabia 3 z 2019 roku 1.0TSI 95KM.
Pierwsza rejestracja 11/2019
Przebieg 806 tys. km ( ͡º ͜ʖ͡º) (foto w komentarzu)
Czas eksploatacji 52 miesiące, średni dzienny przebieg 516 km!
Bagatela ok. 185 tys. km rocznie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie była taksówką.
Cena sprzedaży 11.400 zł ( ͡º ͜ʖ͡º)
Pierwsza rejestracja 11/2019
Przebieg 806 tys. km ( ͡º ͜ʖ͡º) (foto w komentarzu)
Czas eksploatacji 52 miesiące, średni dzienny przebieg 516 km!
Bagatela ok. 185 tys. km rocznie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie była taksówką.
Cena sprzedaży 11.400 zł ( ͡º ͜ʖ͡º)
MrRedz +174
Spółka traci prawie 40% wartości, bo jakaś firma opublikowała informacje o których przeciętny wykopek (nie mówiąc o poważnych inwestorach) wiedział już od dawna, a do tego wystawiła shorta na mniej niż 0,5% akcji?
Ta #gielda to poważna jakaś? xD
PS: sam przed chwilą dobrałem kilka sztuk po ~11k, co mi tam. Najwyżej zakopię się na całe pół roku, kiedy to wszyscy o aferze zapomną.
To, że wszyscy wiedzieli NIEOFICJALNIE to jedno. Teraz już wszyscy wiedzą, że było inaczej.
1. Już wliczone w cenę
2. Nic nie ugrają, handel w białych rękawiczkach
3. To nie jest powód by firma poleciała 40%
To Gillete poleciało tyle na aferze reklamowej, gdzie ludzie serio zaczęli produkt bojkotować. Nie sądzę by na aktualnym etapie ludzie zrobili to samo z LPP. Afera na miesiąc max i będzie dobra odbitka.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Risk/reward ratio całkiem wysoko.
Tak naprawdę jedyną nowością w tym raporcie jest teza oraz dowody/poszlaki, że tą rosyjską spółkę kontrolują osoby z LPP.
Cała reszta - to wiedza, która była publicznie dostępna, ba, nawet komunikowana na cokwartalnych spotkaniach dla inwestorów na GPW.
Aczkolwiek pewne elementy faktycznie mogą zastanawiać -- np. dlaczego w sprawozdaniu angielskim i polskim rozbicie sumy przychodów na poszczególne źródła są różne.