Wpis z mikrobloga

@OrzechowyDzem: przywiazanie do marki to chyba jeden z glownych czynnikow sklaniajacych do zakupu. Smiem twierdzic, ze to drugi powod zaraz po cenie. Inaczej nie umiem wytlumaczyc popularnosci tak szybko gnijacych Toyot w PL.
  • Odpowiedz
  • 4
@OrzechowyDzem: @jasonfly @jar-mitryn magia reklamy.
W ogóle na fali nabijania się z bz4x (kto tą nazwę wymyślił xD) czytałem polskie "testy". Tam kłamią w żywe oczy, zużycie na autostradzie 19 kWh a wystarczy wejść w dowolny zagraniczny test i przy 130 to 30 kWh xD
  • Odpowiedz
Nie dziwi, Toyota to w ogóle ulubieniec w Polsce od lat. Jedyne co polaków powstrzymywało przed zakupem tych aut kiedyś to by stosunek ceny do zarobków.


@jar-mitryn: no nie wiem. przecież toyota na pierwszym miejscu to fake, dlatego że chyba wszystkie te toyoty sa kupowane przez firmy na floty typu bolt uber, więc to się nie powinno liczyć. Brane pod uwagę powinno być tylko i wyłącznie to co kupuje w salonie
  • Odpowiedz
@PiotrFr: na szukanie info po internecie to muszę mieć czas wolny i komputer a nie telefon bo nie lubię na telefonie szukać czegoś.
a tak sobie wchodzę poczytać na chwilę i ani myślę oglądać filmiki czy szukać informacji na sieci.
W każdym razie dzięki.
  • Odpowiedz
@PiotrFr: co kto lubi ;p ja nie przepadam za robieniem rzeczy na telefonie. mój typowy sot przez 2 dni, to 2h xd średnio godzine dziennie się patrzę w ekran telefonu.
  • Odpowiedz
@Rasteris: powiem ci że nie wiem o czym mówią wszyscy z tymi reklamami bo nie widziałem żadnych. Gdzie moge je zobaczyć? Tv nie oglądam, a na YT mam premium. Billboardy? chetnie zobacze
  • Odpowiedz
@PiotrFr: @Rasteris ale to o jakimś kulcie Toyoty mówicie?
Ja nie wiem, przejechałem się kilka razy Corollą w hybrydzie i bardzo mi się spodobała.
Ceny wysokie? A czym ta polityka cenowa różni się od innych marek? W Fordzie Kuga PHEV też 200 tys. zł
  • Odpowiedz