Wpis z mikrobloga

Kurnik huopski z prawdziwymi eko jajkami ale nie na sprzedaż. Aczkolwiek raz downy zjadły steropian z elewacji i dziura była potem ()

Zwierz33 - Kurnik huopski z prawdziwymi eko jajkami ale nie na sprzedaż. Aczkolwiek r...
  • 18
  • Odpowiedz
  • 1
@Polnischefuhrer: Nie, tylko tyle żeby na furtkę i za płot albo na coś innego a potem na dach. Nie latają tak jak gołębie ¯\(ツ)/¯
Kiedyś Ojciec wyrzucił owoce po winie do kurnika i gołębie oraz kury to dziobały. Szkoda że, nie miałem wtedy czym nagrać ale jaja były jak berety ( )
Kury się #!$%@?ły, gołębie tak samo. Jedna kura ledwo szła i jeb na bok
  • Odpowiedz
  • 1
@gisot: No Mama gotuje, potem zjadają wszystko tzn. szyję i skórę. Ja tego nie jem bo mnie to obrzydza, poza tym nie lubię gotowanego mięsa więc potem piersi z gołębia smażę i dopiero wtedy jem. Tylko tą część jem, dobre jest tak samo rosół ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@ShowBiz: Nie wiem, nie znam się na gołębiach bo to Ojca. On to popatrzy się na dach i wie że, jakiś obcy jest albo co to za rasa itd... Ja tam nie rozróżniam chyba że, widać np. jakieś łapki zarośnięte piórami albo coś innego... Tak to nie rozróżniam, gołąb i tyle. A co hodujesz że, pytasz ? ( ͠° ͟ل͜ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zwierz33: Mam trochę gołębi (z 50szt), ale za bardzo się nimi nie interesuje, szkoda mi się ich pozbyć, bo dostałem je po zmarłym dziadku. Więc je karmię, sprzątam im gołębnik i pozwalam im żyć własnym życiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) moim hobby są kuraki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@ShowBiz: I co jak pozdychają gołębie to finito ? ( ͠° ͟ل͜ ͡°)
A kurek ile masz i jakie ? Dla siebie czy handel jajcami ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@ShowBiz: Raz widziałem fajny kanał z kurami na you tube ale nazwy zapomniałem. Typ miał parę wybiegów ogrodzonych na działce plus domki dla nich. I każdy wybieg inaczej się nazywał. Jeden KURASAO, tam gdzie miały mini kurniki to nad wejściem była ozdobiona deska z wypalonym napisem KURRORT albo kolejna LOS KUROS ( ͡º ͜ʖ͡º)