Wpis z mikrobloga

  • 0
@stary_grat: nie no używka, dlatego pytam o ceny części. Ale w miarę świeży model. Mam budżet 100k w porywach do 150 max. I za tyle to widze że a4 w polifcie kupie bez problemu. Ale nie wiem czy jest sens pchać się w a5
  • Odpowiedz
@walokid: powiem Ci że jakbym miał 100k wydać na A4/A5 zwyklasa to bym wolał już sobie jaja uciąć. zdecydowanie bardziej wolałbym się pchać w S4/S5 lub RS4 oczywiście niższych rocznikowo. albo #!$%@? CI mojego cadillaca 600 konnego xD ale to moje zboczenie - postanowilem sobie kiedys ze nigdy nie kupie "zwyklej" wersji jakiegos modelu tylko staram sie zawsze jak najwyższą wersje
  • Odpowiedz
  • 1
@stary_grat: boję się S/RS bo tam sam rozrząd potrafi kosztować paredziesiąt tysięcy. Tymbardziej że te auta w seri wychodzą po 265km i jeszcze można robić chiipa na >300. Także po co mi S
  • Odpowiedz
@walokid: no i se kupisz generyczne auto ktorych na jednym parkingu pod marketem jest 10, ale co kto lubi. ja jakbym mial wydac tyle hajsu to wolalbym sie poczuc jakos wyjątkowiej xD ale w sumie jak mowisz ze masz 100k ew 150 to raczej biedny nie jestes i pewnie ci to wisi
  • Odpowiedz
@walokid: no wszystko to samo, taki sam serwis,
no chyba, że jakiś tam mechanik więcej skasuje Ciebie za robociznę bo uzna, że bogatszy jesteś mając A5 niż A4

poprzednie A5 z 4 drzwiami, tzw. sportback to było chyba najcięższe auto w całym segmencie, S5 to potrafiło ważyć pod 2 tony
teraz może lżejsze
  • Odpowiedz
@walokid: to są te same auta z tymi samymi kosztami serwisu. A5 może mieć trochę droższe części blacharskie, ale jak nie będziesz auta po kolizji robił tylko kupował całe to temat do pominięcia.
  • Odpowiedz
zdecydowanie bardziej wolałbym się pchać w S4/S5 lub RS4


@stary_grat: Jest jeszcze coś takiego jak koszty utrzymania auta, które w w takim RS4 będą nieporównywalnie większe.
  • Odpowiedz
Polecam A5, o wiele ciekawsza bryła auta niż A4. Koszty serwisu to bez różnicy, jednak wieksze roznice moga byc w komforcie bo A5 jest sporo głośniejsza
  • Odpowiedz