Wpis z mikrobloga

Myślicie, że klej Mamut nada się do wanny akrylowej ;d? Chodzi o montaż obudowy. Kilka lat temu miałem remont i majstry zamiast przykręcić do płytek blaszki, w które wsuwa się obudowę, przykręcili je do jakichś plastikowych kostek, a je przykleili do wanny xd Ja tego nie pilnowałem, nie znam się itd., dopiero teraz ogarniam o co tu chodzi, dlaczego część obudowy opadła - kostka się odkleiła ;d Chyba próbowali wiercić w płytkach, ale z tego co pamiętam było narzekanie że za twarde, więc tak sobie wymyślili. No i brakuje blaszek na dole, bo wanna jest trochę za wysoko. Dlaczego? Nie wiem, pewnie płytki się tak ułożyły ;d

No więc chcę spróbować przykleić to co odpadło i stąd pytanie jak na wstępie.

Tak to powinno wyglądać:
https://www.youtube.com/watch?v=st6oi-SBYNo
#majsterkowanie #remontujzwykopem
tamagotchi - Myślicie, że klej Mamut nada się do wanny akrylowej ;d? Chodzi o montaż ...

źródło: montaz_panele_do_wanien_akrylowych-images-7

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@tamagotchi: do ściany też możesz te blaszki przykleić, ale potrzebowalbys jakichs deseczek, żeby do nich najpierw przykręcić blaszki (w podciętym wcześniej miejscu, żeby wkręty wyszły na równo z deską) i dopiero potem kleisz deseczki na ścianach.
  • Odpowiedz
@tamagotchi: owszem te plastikowe kwadraciki są orginalnie przyklejone aby do nich przykrecić uchwyty. drewniane klocki to klocki transportowe. Kupiłeś gównianą wanne pewnie za jakies 1,5k i chcesz żeby wyglądała jak normalna.
  • Odpowiedz
  • 0
dobra, kumam że obudowy do wanny asymetrycznej się nie wsuwa do uchwytów po bokach, nawet w instrukcji są zaznaczone tylko punkty na dole (a tam blaszek u mnie nie było, bo wanna za wysoko), więc faktycznie te klocki mogły być fabryczne
tamagotchi - dobra, kumam że obudowy do wanny asymetrycznej się nie wsuwa do uchwytów...

źródło: Untitled

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0