Wpis z mikrobloga

Mirki z #wroclaw i okolic - szukam mieszkania lub niewielkiego domu (nie znam się na domach, więc na ten moment to znak zapytania).
Które tereny nie są na maksa zabudowane? Nie musi być sam Wrocław, może być coś bardziej w stronę Oławy, Sobótki/Wałbrzycha. Innych za bardzo nie znam.
Połączenie kolejowe niedaleko lub (auto)busowe to byłaby spoko opcja.
Święta Katarzyna wygląda dobrze. Sobótka też nie najgorzej.
Dla tych co się nie orientują: może wiecie które dzielnice, wioski czy miasta mają spory ruch (większy niż gdzie indziej) i/lub smog, to takich będę unikać :)
Dzięki!
#dolnyslask #olesnica #walbrzych #sobotka #legnica #olawa #pytanie #nieruchomosci
  • 19
  • Odpowiedz
@6th_Sense: Z Twoich kryteriów wiem, że nie lubisz dużego ruchu, zabudowania i że ważny jest dla Ciebie dostęp do komunikacji zbiorowej. To za mało, żeby cokolwiek doradzić.

Nie wiem gdzie pracujesz i będziesz wiązał przyszłośćz pracą. Chodzi mi o lokalizacje. Nie wiem czy masz auto.
Wiedz, że nawet gdy teraz teren nie jest zabudowany to nie znaczy, że nie bedzie zabudowany w najbliższej przyszłości. Miękinia nie jest obecnie dość zabudowana, ale
  • Odpowiedz
@6th_Sense Kobierzyce, ewentualnie Żórawina. Kobierzyce - mieszkania 9k za metr, szkola, przedszkole, pkp, gminny autobus, Sensowny dojazd do Wrocławia bez korków.
  • Odpowiedz
  • 0
@Darth_Gohan: ach, słuszna uwaga: co najmniej 3 pokoje, co najmniej 65m2. Nie interesuje mnie parter ani ostatnie piętro, jeśli mówimy o blokach.
Jeżeli dana lokalizacja ma własny teren(ogródek) to super. Musi mieć miejsce postojowe lub garaż.
Bardziej mnie interesuje rozeznanie po okolicy niż doradzanie konkretnego mieszkania/domu :) Czyli jakie jest natężenie ruchu, co się zawsze korkuje a gdzie jest względnie ok, czym można dojechać oprócz samochodem, czystość powietrza (to mogłabym sobie
  • Odpowiedz
  • 0
@Maly_Jasio: jeśli mam wybór to tak, cenię sobie ciszę mimo, że jestem dzieckiem blokowisk.