Wpis z mikrobloga

@GorinNoSho82: Tak raczej bez problemu, bo z tego co widzę tylko napięcie w to wchodzi i nie ma żadnej zdalnej kontroli prawda? Poszukaj czegoś co ma takie same albo lepsze parametry i będzie działać.
Nie działa 1 lampa z całego zestawu i chciałbym to naprawić.


@GorinNoSho82 A to na pewno wina zasilacza? Może ledy się spaliły? Sprawdzałeś miernikiem napięcie na wyjściu? Albo podmień zasilacze jeśli nie masz miernika
@lobo: Nie mam zielonego pojęcia jak to znaleźć, możesz podesłać jakiś link? Nie znam się na rzeczach elektrycznych i zawsze mam z tym problem. Tutaj te 3 stopnie ściemniania są chyba problemem, te wszystkie lampy same się synchronizują żeby świecić z taką samą mocą.
@GorinNoSho82: One się nie synchronizują tylko ściemniacz którym regulujesz puszcza im mniejsze napięcie i od tego zależy czy świecą jaśniej czy ciemniej. Szukaj zasilacza led ze ściemniaczem który ma parametry takie jak masz na obudowie napisane czyli zasilenie 220-240V i wyjście 50V 360mA I 12W z czego może być mocniejszy czyli więcej niż 12W
@GorinNoSho82: najważniejsze parametry tego zasilacza to prąd 360mA (350mA też będzie ok, napięcie jest zależne od liczby diod w lampie) oraz sposób ściemniania. Szukaj po tych parametrach
@lobo: Te lampy nie mają ściemniacza, za każdym razem jak je włączam zwykłym włącznikiem na ścianie świecą z inną mocą (3 stopnie), tak się ustawia moc świecenia tych lamp. Jak nie ma czasem prądu to po ponownym włączeniu każda świeci z inną mocą, i dopiero po kilku włączeniach ustawiają taką samą moc światła na wszystkich. Jak je kupowałem to pamiętam, że tylko te jedne od Philipsa miały taką opcję. Teraz jeden
@lobo: chyba poszukam takiego zasilacza jak napisałeś i zobaczę jaki będzie efekt, może chociaż na 100% natężeniu będzie działać z resztą.