Wpis z mikrobloga

@adrekw13: Tak w skrócie... we wszystkim. Począwszy od load cell'a na hamulcu to masz możliwość jego regulacji. Od wymiany gąbek/elastomerów poprzez ustawienie dystansu jaki pedał przebędzie będąc wciskanym. W CSL ten load cell jest sztywny jak ściana, nie miałem pojęcia ile go wciskam bo pedał poruszał się może o kilka milimetrów. W clubsportach możesz to sobie łatwo ustawić/zmienić. Druga ważna sprawa to wibracje. Clubsporty mają wibracje. Pedał hamulca drży kiedy blokujesz
@adrekw13: Mam ten polski, wheel stand pro, ale to też gówno i nie używam. Kupiłem sobie 5cm blat, zawiesiłem do ściany, baza na kątowniki do blatu, pedały zaparte o ścianę - w iRacing nawet F4 na dziurawym Summit Point'cie nie jest w stanie ruszyć tego setup'u z miejsca ( ͡° ͜ʖ ͡°)