Wpis z mikrobloga

Hej :)
W 2017 kupowałem dla siebie #rower krosowy: VELLBERG 28 EXPLORER 2.0 ACERA cross 17

Teraz chcę kupić dokładnie ten sam model dla dziewczyny ale z tego roku. Widać jednak, że jest trochę inny osprzęt. Czy według Was, jest ta sama klasa czy jednak niby ten sam model, a części gorsze?

Mój model:
RAMA
MATERIAŁ RAMY Aluminowa, malowana proszkowo, naklejki pod lakierem
WIDELEC SR Suntour Cr-7V
PIASTA PRZÓD Shimano TX800, aluminiowa
PIASTA TYŁ Shimano TX800, aluminiowa
OPONY CST z białym paskiem 700x40C (42-622)
OBRĘCZE Wzmacniane, dwukomorowe, aluminiowe MAXXX
NAPĘD
PRZERZUTKA PRZÓD Shimano Acera M3000
PRZERZUTKA TYŁ Shimano Acera M3000
HAMULCE Aluminiowe v-Brake SACCON - duża siła hamowania
KLAMKOMANETKI Shimano alum. M310 3x8 2-dźwigniowe
KORBY Shimano M311 48x38x28 o długości 170mm
SUPORT Neco, łożyska maszynowe
ŁAŃCUCH Shimano HG-40
KASETA SHIMANO 8 rzędowa HG-31 11-32

KOMPONENTY
KIEROWNICA KALLOY UNO aluminiowa, profilowana o szerokości 660mm
WSPORNIK KIEROWNICY KALLOY UNO aluminiowy UNO 1 1/8"
WSPORNIK SIODŁA KALLOY UNO aluminiowy UNO z zakutym jarzmem
STERY FSA Orbit C-40 zintegrowane
SIODŁO DDK T3 sportowe czarno-grafitowe, spotowe
CHWYTY VELO ERGO, żelowe
PEDAŁY VP tworzywo sztuczne, odblaski dla bezpieczeństwa

Model, który planujemy kupić:
RAMA
RAMA: ALUMINIOWA VELLBERG 18″, MALOWANA PROSZKOWO, LINKI PRZERZUTKI WEWNĄTRZ RAMY
KOŁA
OPONY: CST C1559 700X38C
KOŁA: ALUMINIOWE, WZMACNIANE DWUKOMOROWE 28″
PIASTY: ALUMINIOWE ŁOŻYSKOWE
NAPĘD
ILOŚĆ BIEGÓW: 24
PRZERZUTKA PRZEDNIA: SHIMANO ALTUS FD-M310
PRZERZUTKA TYLNA: SHIMANO ACERA RD-M3020
KASETA: 8 RZĘDOWA SHIMANO ALTUS HG-31 11-32
KORBA: SHIMANO FC-TY301 48X38X28 170MM
WKŁAD SUPORTU: NECO 73×122,5 KWADRAT
ŁAŃCUCH: SHIMANO ALIVIO HG-40
KOMPONENTY
AMORTYZATOR: SR SUNTOUR NEX
HAMULCE: SACCON V-BRAKE
TARCZE HAMULCOWE: BRAK
KIEROWNICA: KALLOY UNO 31,8MM ALUMINIOWA PROFILOWANA
SZTYCA: SIODEŁKA KALLOY UNO
PEDAŁY: PLASTIKOWE
SIODEŁKO: VADER
WAGA 15,1 KG

#rowery
  • 1
@Caishen: Zauważalnych w jeździe zmian nie ma. Opony będą odrobinę węższe. Korba w nowym będzie z niższej grupy, ale pewnie jedyną zauważalną różnicą będzie jej nieco większa waga. Amortyzator w nowym będzie odrobinę lepszy, ma regulację sztywności sprężyny. W ograniczonym stopniu można go zrobić bardziej sztywnym lub bardziej miękkim. Różnice w przerzutkach Acera/Altus są niezauważalne. Piasty w starszym to najtańsze piasty Shimano, w nowym nie piszą o marce, ale na zdjęciach