Aktywne Wpisy
MokrySuchar +117
Jest jakiś chętny reprezentant tagu #famemma wystąpić na Bitej Śmietance?
Oferujemy mysteryboxa i koszulkę (+koszty transportu).
Oferujemy mysteryboxa i koszulkę (+koszty transportu).
xiv7 +3
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Booking ogólnie wypiął się na nią, ponieważ właściciel anulował rezerwację z informacją, że moja znajoma nie pojawiła się w obiekcie. Booking powiedział, że zdjęcia z obiektu oraz konwersacja sms (iMessage) z obsługą nie są dla nich dowodem w sprawie, ponieważ kontakt powinien odbywać się przez aplikację/stronę booking. Booking kasy nie zwróci, właściciel się wypina i mówi, że on ma to w dupie i kasę powinien zwrócić booking. Booking mówi, że można sprawę zgłosić na policję. To jest jakiś żart prawda? Macie jakieś pomysły na rozwiązanie tematu? Znajoma jest w plecy jakies 700 zł.
#pomocy #oszukujo
Napisałem wiadomość do booking.com, dam znać co odpiszą. Jeśli nic to na pewno zrobię im tym reklamę.
Na dodatek właściciel przyznal im się, że nie pokój dal komuś innemu, jednak to nic nie zmienia. Booking ani właściciel kasy nie oddadzą.
Najchętniej zrobilbym reklamę temu właścicielowi, ale znajoma obawia się gróźb z jego strony.
Jak działaś na własną rękę no to później ni3 miej do nikogo pretensji.
Teraz możecie sobie kombinować, starać się kasę odzyskać etc. ale przez to, że nie uderzyliście najpierw i tylko i wyłacznie do booking - marne wasze szanse.
Właściciel miejsca dobrze wie, że teraz to nic nie możecie zrobić
Jeżeli gościu w mailu do booking przypucowal sie, że nie miał apartamentu+złamał ich regulamin i sam anulowal rezerwację to ja tu czegoś nie rozumiem. Sprawa