Wpis z mikrobloga

Mirki, miał ktoś z was taką sytuację, że zgubił telefon i nie mógł się zalogować na swoje konto? Chcę zainstalować aplikację na nowym telefonie ale żeby to zrobić muszę uzyskać kod z bankowości elektronicznej a tam żeby się zalogować muszę autoryzować się starym telefonem do którego nie mam już dostępu ( ͡° ʖ̯ ͡°) i kółko się zamyka. Paranoja.
#toyotabank
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@malin90: @53845714N no właśnie nie mogę się zalogować do bankowości elektronicznej na kompie bo jednym z etapów logowania jest potwierdzenie w aplikacji mobilnej. W aplikacji mobilnej na telefonie do którego nie mam dostępu. Czyli żeby usunąć stary telefon muszę się zalogować do banku do którego nie mogę się zalogować bo nie mam starego telefonu 😄
  • Odpowiedz