Aktywne Wpisy
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 100 CV. Efekt – 1 rozmowa o pracę, na której zostałem odpalony i nie przeszedłem rekrutacji. Reszta ofert, na które aplikowałem CISZA.
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
Wysłałem przez ostatni miesiąc około 1000 zaproszeń/polubien na różnych aplikacjach randkowych. Efekt – 4 pary, z czego 3 to jakieś fejk konta/scamy i jedna – 36-letnia bezrobotna bambaryła z 3 bękartów. (Nie pytajcie czemu dałem jej lajka, po prostu każdego dodawałem).
Chciałem się wyprowadzić od
3x32 +7
#programowanie #gamedev
Genralnie OpenGL uczy złych nawyków, a jak ktoś nie zamierza pisać niskopoziomowo to mu to nie będzie potrzebne.
więc naukę to chyba lepiej zacząć od gotowego frameworka jakoś i dopiero zacząć grzebać w coraz
Anyway mam pewne elementarne watpliwosci np co do sposobu wykorzystywania shaderow. Zastanawiam sie np czy shadery powinny byc uniwersalne? Czy moze bardziej per materiał, albo wgl per typ renderowanego obiektu. Instynktownie czuje ze abdejtowanie uniformow wielokrotnie w ramach jednej klatki nie jest dobrym
@lionbest: ale kłamstwa
@reconn: znajomość OpenGL-a jest niezbędna jak chcesz robić coś z grafiką, API nadal jest wszędzie używane, zarówno w przeglądarkach jak i telefonach