Hmm. Wyłączyłem dzisiaj DLSS. I polecam każdemu to zrobić kto może. Ogólnie grafika nie różni się jakoś wybitnie. Ale detale. Cienkie linki, tracery szczegóły efektów, dym. Zupełnie inaczej. Mimo że miałem quality ustawione. #warthunder #przemysleniazdupy
@Pshybysz: To musieli coś zmienić, bo jak grałem kilka miesięcy temu z włączonym DLSS (quality), to na dystansie ciężej było dostrzec przeciwnika przez to rozmycie. Miałem wrażenie, że pojazdy zlewają się z otoczeniem.
@GeDox: oczywiście average DLSS/bez - 190/140 @DROP_TABLE_Usernames Nie wiem czy ten AMDowski dlss działa lepiej. Dla mnie nvidia 4ever :) @MatPL1122 Nie wiem ile masz klatek na 1050ti ale na 970 mi WT działał fajnie. Więc polecam wyłączyć :P @AzazulPazuzu nie powiem ci że z dlss widziałem kogoś z 300m a bez z 420m. Jednak pozorna jakoś grafy nie wydaje się ulec zmianie a raczej te szczegóły.
#warthunder #przemysleniazdupy
@Pshybysz: To musieli coś zmienić, bo jak grałem kilka miesięcy temu z włączonym DLSS (quality), to na dystansie ciężej było dostrzec przeciwnika przez to rozmycie. Miałem wrażenie, że pojazdy zlewają się z otoczeniem.
@DROP_TABLE_Usernames Nie wiem czy ten AMDowski dlss działa lepiej. Dla mnie nvidia 4ever :)
@MatPL1122 Nie wiem ile masz klatek na 1050ti ale na 970 mi WT działał fajnie. Więc polecam wyłączyć :P
@AzazulPazuzu nie powiem ci że z dlss widziałem kogoś z 300m a bez z 420m. Jednak pozorna jakoś grafy nie wydaje się ulec zmianie a raczej te szczegóły.
@Pshybysz: właśnie tak to ma działać:)
@MatPL1122 a no to problem z głowy