Aktywne Wpisy

enten +111
Nic tak nie cieszy jak bol d--y wysoko funkcjonujących alkoholików, ze ktoś im zakazuje kupienia flaszki po 22. A patrząc na to ze większość żabek zamyka sie o 23 to jest dosłownie zabranie im jednej godziny z dnia kiedy tego alkoholu nie będą mogli kupić.
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,
A kwik taki jakby ich na dożywocie skazywali. Wolność upada Proszę Państwa. Komunizm wraca i zamordyzm bo przez godzine zakażą sprzedawania trucizny na mieście.
Ale się wiją,

Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

Zwracam się do Was z uprzejmą prośbą odnośnie tego nieszczęsnego samochodu. Wymieniłem świece, udało mi się go odpalić i o dziwo zaczął jeździć. Skrzynia się chyba zastała i stąd był problem z ruszeniem. Teraz mam kolejny problem, tym razem z temperaturą silnika, brakiem ciepłego nawiewu. Podczas jazdy co jakiś czas wyskakuje ta kontrolka, a gdy włączę grzanie to leci zimne powietrze mimo iż silnik jest mocno nagrzany i płynu nie brakuje. Jakieś rady jak zobaczyć co nawaliło? Może to być termostat lub zapowietrzony układ chłodzenia? Były lekkie wycieki na trójnikach ale dociągnąłem opaski.
#honda #mechanikasamochodowa #samochody #naprawasamochodow
źródło: IMG_1413