Wpis z mikrobloga

Witam, szukam chętnej osoby to przetestowania mojej gry na steamdecku. Chodzi mi głównie o to czy gra działa płynnie na decku, czy jest sens dodawania obsługi tego urządzenia. Sam na razie nie posiadam konsoli i nie mogę sprawdzić.
W skrócie gra jest przygodówką 3D z elementami survival horroru.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany, podeślę kluczyk.

Link do gry na sklepie steam:
https://store.steampowered.com/app/2451470/The_Order_of_the_Snake_Scale/

Tag do czarnolistowania: #fmsimplegamesstudio

#steamdeck #gamedev #gry #steam #gryindie #tworczoscwlasna #komputery #survivalhorror #horrorgames
FatMo - Witam, szukam chętnej osoby to przetestowania mojej gry na steamdecku. Chodzi...

źródło: rinoBackGround1438x810

Pobierz
  • 102
  • Odpowiedz
  • 0
@brzytwiarz: Sorry, tak na szybko odpisałem bo byłem jeszcze w pracy.
W walce co byś poprawił? Szybkość tych pełzających stworków czy wszystkich? Może coś innego?
Co do reszty opisanych rzeczy poprawię w następnym buildzie. Dzięki wielkie za feedback jeżeli jeszcze coś ci się nasunie na myśl pisz śmiało.
  • Odpowiedz
@Fat_Mo: do innych przeciwników jeszcze nie doszedłem, pytanie czy coś chcesz zmieniać w tych pierwszych stworkach, bo jeżeli chcesz żeby gra była trudna to tacy są ok. Jak szedłem do chatki tego pijaka co bimber pędzi to miałem kilka prób gdzie w końcu szedłem powoli i pokazywali się pojedynczo a ja wiedziałem z której strony nastąpi atak, chciałbym ci tutaj dobrze doradzić ale tak żeby gra nie była też za łatwa.
  • Odpowiedz
  • 0
@brzytwiarz: A ci którzy nie pełzają są znośni? Z jednej strony chciałbym, żeby w grze było kilka wymagających momentów dla gracza aby obmyślił taktykę. Z drugiej strony nie chcę być nieuczciwy wobec gracza i dać mu poczucie, że ma równe szanse. Bardziej mi zależy na aspektach gry przygodowej. Tak już myślałem o tym, żeby tego pełzającego na bagnach usunąć i zostawić tylko tego co wybiega z lasu na stojąco. Żeby na
  • Odpowiedz
  • 0
@brzytwiarz: Jak możesz to nie nadpisuje tego save`a przed wejściem tam ja zmienię prędkość pełzaczy jutro i zrobię update wtedy mi powiesz czy będzie lepiej.
  • Odpowiedz
  • 0
@brzytwiarz: Na PC obsługiwana jest tylko klawiatura i pad. Klawiatura standardowo: strzałki, ctrl (strzelanie) + alt (celowanie) + z/x (góra /dół kamera) + spacja (akcpetacja) + R (przeładowanie).
Może w takim razie zmienić czułość sterowania camerą podczas celowania?
  • Odpowiedz
@Fat_Mo: jest to jakiś pomysł, a ciężko jest zrobić ustawienie do tego? Może niech gracz sam sobie ustawi. Jak dla mnie to brakuje jeszcze ustawienia żeby celowanie było przez przytrzymanie przycisku, bardziej naturalne się wydaje
  • Odpowiedz
  • 0
"brakuje jeszcze ustawienia żeby celowanie było przez przytrzymanie przycisku, bardziej naturalne się wydaje"
Chciałem uzyskać efekt wyciągania i wkładania broni do kabury właśnie.
Masz możliwość odpalenia gry na PC z padem? Aktualnie mam przełączony projekt na windowsa i przełączenie go z powrotem na Linuxa + kompilowanie trwa wieki na moim złomie.
  • Odpowiedz
  • 0
@brzytwiarz: O to fajnie bo update na razie na windowsa wrzuciłem. Może sprawdzisz czy teraz walka ma lepszy feeling + poprawiłem to o czym pisałeś wcześniej.
  • Odpowiedz
@Fat_Mo: znalazłem kolejnego małego buga z ekwipunkiem, jak jesteś na przedmiocie klikasz "A" wyskakuje menu z użyj i anuluj, klikasz "B" menu się chowa, klikasz jeszcze raz "A" pojawia sie znowu menu, ale teraz jak klikniesz "B" to zamknie cały ekwipunek, zamiast odznaczyć przedmiot
  • Odpowiedz
@Fat_Mo: mimo że mam ssd to przejście na drugą plansze trwało minimum 10s, ale tylko pierwsze - restartowałem gre i nie byłem w stanie powtórzyć, kursor myszki jest cały czas widoczny - może go ukryć? otwierając dokumenty też jesteśmy na wyjściu, niepotrzebny klik do góry, co do walki to jest troche lepiej, ale to może być kwestia tego że gram na padzie i mimo wszystko jest mi wygodniej
  • Odpowiedz
  • 0
@brzytwiarz:
"mimo że mam ssd to przejście na drugą plansze trwało minimum 10s" - to jest problem silnika unity próbowałem to obejść różnymi znalezionymi metodami w necie. Problem powstaje prawdopodobnie, ponieważ centralna mapa ma bardzo dużo obiektów z wpisaną funkcją start i one się muszą jakby przeładować przed startem sceny (takie coś wyczytałem), podobnie jest problem z pierwszym instancjonowaniem czegokolwiek z kodem/skryptem (inwentarz, celowanie powodują za pierwszym razem mikro laga).

Kursor
  • Odpowiedz