Wpis z mikrobloga

Witam, szukam chętnej osoby to przetestowania mojej gry na steamdecku. Chodzi mi głównie o to czy gra działa płynnie na decku, czy jest sens dodawania obsługi tego urządzenia. Sam na razie nie posiadam konsoli i nie mogę sprawdzić.
W skrócie gra jest przygodówką 3D z elementami survival horroru.
Jeżeli ktoś jest zainteresowany, podeślę kluczyk.

Link do gry na sklepie steam:
https://store.steampowered.com/app/2451470/The_Order_of_the_Snake_Scale/

Tag do czarnolistowania: #fmsimplegamesstudio

#steamdeck #gamedev #gry #steam #gryindie #tworczoscwlasna #komputery #survivalhorror #horrorgames
FatMo - Witam, szukam chętnej osoby to przetestowania mojej gry na steamdecku. Chodzi...

źródło: rinoBackGround1438x810

Pobierz
  • 102
@brzytwiarz: Sorry, tak na szybko odpisałem bo byłem jeszcze w pracy.
W walce co byś poprawił? Szybkość tych pełzających stworków czy wszystkich? Może coś innego?
Co do reszty opisanych rzeczy poprawię w następnym buildzie. Dzięki wielkie za feedback jeżeli jeszcze coś ci się nasunie na myśl pisz śmiało.
@Fat_Mo: do innych przeciwników jeszcze nie doszedłem, pytanie czy coś chcesz zmieniać w tych pierwszych stworkach, bo jeżeli chcesz żeby gra była trudna to tacy są ok. Jak szedłem do chatki tego pijaka co bimber pędzi to miałem kilka prób gdzie w końcu szedłem powoli i pokazywali się pojedynczo a ja wiedziałem z której strony nastąpi atak, chciałbym ci tutaj dobrze doradzić ale tak żeby gra nie była też za łatwa.
@brzytwiarz: A ci którzy nie pełzają są znośni? Z jednej strony chciałbym, żeby w grze było kilka wymagających momentów dla gracza aby obmyślił taktykę. Z drugiej strony nie chcę być nieuczciwy wobec gracza i dać mu poczucie, że ma równe szanse. Bardziej mi zależy na aspektach gry przygodowej. Tak już myślałem o tym, żeby tego pełzającego na bagnach usunąć i zostawić tylko tego co wybiega z lasu na stojąco. Żeby na
@brzytwiarz: Na PC obsługiwana jest tylko klawiatura i pad. Klawiatura standardowo: strzałki, ctrl (strzelanie) + alt (celowanie) + z/x (góra /dół kamera) + spacja (akcpetacja) + R (przeładowanie).
Może w takim razie zmienić czułość sterowania camerą podczas celowania?
@Fat_Mo: jest to jakiś pomysł, a ciężko jest zrobić ustawienie do tego? Może niech gracz sam sobie ustawi. Jak dla mnie to brakuje jeszcze ustawienia żeby celowanie było przez przytrzymanie przycisku, bardziej naturalne się wydaje
"brakuje jeszcze ustawienia żeby celowanie było przez przytrzymanie przycisku, bardziej naturalne się wydaje"
Chciałem uzyskać efekt wyciągania i wkładania broni do kabury właśnie.
Masz możliwość odpalenia gry na PC z padem? Aktualnie mam przełączony projekt na windowsa i przełączenie go z powrotem na Linuxa + kompilowanie trwa wieki na moim złomie.
@Fat_Mo: znalazłem kolejnego małego buga z ekwipunkiem, jak jesteś na przedmiocie klikasz "A" wyskakuje menu z użyj i anuluj, klikasz "B" menu się chowa, klikasz jeszcze raz "A" pojawia sie znowu menu, ale teraz jak klikniesz "B" to zamknie cały ekwipunek, zamiast odznaczyć przedmiot
@Fat_Mo: mimo że mam ssd to przejście na drugą plansze trwało minimum 10s, ale tylko pierwsze - restartowałem gre i nie byłem w stanie powtórzyć, kursor myszki jest cały czas widoczny - może go ukryć? otwierając dokumenty też jesteśmy na wyjściu, niepotrzebny klik do góry, co do walki to jest troche lepiej, ale to może być kwestia tego że gram na padzie i mimo wszystko jest mi wygodniej
@brzytwiarz:
"mimo że mam ssd to przejście na drugą plansze trwało minimum 10s" - to jest problem silnika unity próbowałem to obejść różnymi znalezionymi metodami w necie. Problem powstaje prawdopodobnie, ponieważ centralna mapa ma bardzo dużo obiektów z wpisaną funkcją start i one się muszą jakby przeładować przed startem sceny (takie coś wyczytałem), podobnie jest problem z pierwszym instancjonowaniem czegokolwiek z kodem/skryptem (inwentarz, celowanie powodują za pierwszym razem mikro laga).

Kursor