Wpis z mikrobloga

#mcprobemaker

Mam dziurę w gumie dolotu, a dostać taki łącznik to tragedia. Za 18 letnie u----i wołają po 100 zł ( ) a wiadomo jak zachowuje się niezbrojona guma poddawana ciśnieniom turbo przez taki szmat czasu.

Dlatego zrobię sobie taki zestaw:

Od przepustnicy:

http://allegro.pl/kolanko-redukcyjne-silikonowe-turbo-90st-76-83mm-i4033744433.html

plus kawałek kwasówki 76 mm coby połączyć obydwie gumy + taka redukcja do rury od intercoolera i ma śmigać :D

http://allegro.pl/prosta-redukcja-silikonowa-51-76mm-od-fmic-pl-i3827678021.html

Za kilka tygodni wpadnie też pewnie Blow Off, żeby zmniejszyć turbodziurę i mieć fajne psst ( ͡° ͜ʖ ͡°) Filmik powiązany.

Mcmaker - #mcprobemaker



Mam dziurę w gumie dolotu, a dostać taki łącznik to traged...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
Blow off upuszcza ciśnienie wiec turbodziura się nie zmniejszy. Ewentualnie zwiększy jeżeli będzie upuszczało więcej niż seryjny DV.
  • Odpowiedz
@Myrzyn: Otóż to, upuszcza ciśnienie przez co turbo pompuje zaraz po zmianie biegu.

"Zasada jest następująca: Samochód seryjnie wyposażony jest w zawór DV czyli taki, który wpuszcza powietrze z powrotem w obieg, natomiast BOV jest to tzw. zawór atmosferyczny, który to podczas nagłego odjęcia nogi z gazu(przepustnica jest zamknięta) wypuszcza to powietrze na zewnątrz. Dzięki temu łopatki turbiny nie cierpią i dajemy jej odetchnąć, zmniejsza się również efekt turbo dziury"
  • Odpowiedz