Wpis z mikrobloga

@komeniusz: Tak, cycles. 75% fHD, 500 sampli - GPU strajkował i musiałem na CPU to renderować.

@Filodendron: ja do użytkowników Nikona nic nie mam. Obie firmy są dobre i każda z nich robi sprzęt dla trochę innych odbiorców. Jak dla mnie Canon lepszy, bo za tą cenę ma lepszy tryb wideo.
@Gorion103: Dzięki - lubię takie konstruktywne komentarze ;)


Oczywiście, że są niezgodności z oryginałem ;) jest to mój pierwszy tak 'zaawansowany' projekt i niestety wykorzystałem swoje prawie całe możliwości (w stosunku do czasu, którego mam mało i sił) - a uczę się blendera od trochę ponad pół roku.

Niektórych rzeczy nie zrobiłem, albo zrobiłem 'byle były' bo popełniłem parę błędów na początkowym etapie modelowania i później już nie umiałem tego ładnie
Co do materiału skóropodobnego to dałem zbyt dużą skale na noise texture, co w sumie przesądziło o tym, że wyszła lekka kaszana - ale zorientowałem się dopiero po 2 renderze i już tak zostawiłem.


Prędzej Voronori odpowiednio zmodyfikowane.

@sirgorn:

Uzyskanie realistycznego efektu jest naprawdę trudne :p...

Ale, lepiej uzyskać efekt lepszy niżgorszy ;d.

Zobacz np to: Shader ktróry zrobiłem z tekstury popękanej ziemi, ale na pierwszy rzut oka można pomylić ze
Gorion103 - > Co do materiału skóropodobnego to dałem zbyt dużą skale na noise textur...

źródło: comment_dA2QhHGZwNrNhQPQx5y2RRLnBPtBfpJ9.jpg

Pobierz
@Gorion103: jeszcze wiele przede mną - powiada się, że tekstury i oświetlenie to połowa sukcesu - coś w tym jest ;)

Miałem chęć sobie dzisiaj trochę pograć, ale już wiem co będę robił wieczorem :)