Wpis z mikrobloga

#mediaexpert to syf. Wysłali mi niekompletny produkt co zobaczyłem dopiero po rozpakowaniu, czyli po 2 tygodnikach od zakupu. Zwrot mi już nie przysługiwał, więc napisałem reklamację. Wymiana kilkudziesięciu maili i czekam już 3 tydzień, aż łaskawie się ustosunkują.
W piątek równolegle napisałem do producenta i właśnie przyjechał kurier z tym elementem. Dwa maile z producentem i wysłali.
Media Expert #!$%@?ć prądem

#elektronika #zakupy #retail
  • 6
@miss-durniu: te wszystkie markety z gówno elektroniką konsumencką to syf, ale i tak zastanawiam sie co ty miałeś w głowie. Postaw się w roli sprzedawcy. Typ coś u ciebie zamawia, przez dwa tygodnie nie chce mu się dupy ruszyć by sprawdzić paczkę a potem pikachufejs, że nie sklep nie wie jak się do tego ustosunkować. Wiesz ile oni na codzień mają do czynienia z oszustami i cwaniakami? Tam są ludzie co
@Kryspin013: składałem PC i kompletowałem części. Nie sądziłem, że obudowa przyjdzie niekompletna. Tak, może i wygląda to średnio ale chuuj, nie moja sprawa, że inni chcą ich #!$%@?. W tym przypadku to oni chcą #!$%@? mnie
@miss-durniu: nie chcę bronić bo media expert należy do sklepów, o których tylko złe rzeczy się słyszy, ale bądź na miejscu sprzedawcy - ktoś się walnął, albo nawet zajumał celowo pakując a Ty to zgłaszasz po ponad 2 tygodniach. Ja bym nie rozpatrzył pozytywnie reklamacji. Składaj sobie kompa po pół roku ale zamówienie odbierasz i sprawdzasz.