Wpis z mikrobloga

Tyle się tutaj naczytałem historii #mbank. Krytykowali jaki on zły. Myślałem, że przesadzają. Ale on #!$%@? na prawdę taki jest :D Założyłem konto, po tygodniu pierwsze problemy, więc zgłaszam reklamację. Mija miesiąc i zero odpowiedzi na reklamację, a na czacie gówno wiedzą i gówno pomogą. Mogli by chociaż zachować jakieś pozory dla nowego klienta. Przecież wiadomo, że teraz jak tylko rozpatrzą mi reklamację to #!$%@? stąd jak najdalej.
  • 8
@Plinius: Miałem produkty w różnych bankach, ale tylko w tym mitycznym mBanku pojawił się problem z pozoru blachy, z którym bujam się już tyle czasu, bo przez miesiąc nie potrafią się za to wziąć i na czacie odpisują, że nie wiadomo ile jeszcze potrwa :D To jest pseudobank, a nie bank. Spierniczam i więcej nawet nie pomyślę, żeby coś u nich mieć.
@DarkZizi: Zwyczajnie, jak każde inne konto :D I po tygodniu już problem, który wystąpił po stronie mBanku, a którego nikt nie kwapi się naprawić ¯\(ツ)/¯ Konsultanci są bo są, ale żadnej pomocy nie można od nich oczekiwać. Mam sobie czekać do 60 dni na rozwiązanie problemu, który spowodował mBank xD
@f0ku5: Zrobili bardzo dobrą promke. Trzeba było założyć darmową kartę kredytową, zrobić 15 transakcji i wtedy wpada nagroda w postaci punktów do Mastercard Bezcenne Chwilę w wysokości 600 zł. Konto założyłem - na czacie potwierdzili ze zakwalifikowałem się do promocji. Zrobiłem ponad 15 transakcji - na czacie potwierdzili, że spełniłem wszystkie warunki i w ciągu 7 dni będzie nagroda. Dni minęły, a nagrody nie ma. Na czacie nic nie pomogą, trzeba
@f0ku5: Moja reklamacja musi być zaakceptowana. Nie ma innego wyjścia, bo wszystko ze swojej strony zrobiłem jak należy, co jednocześnie potwierdzili mi pracownicy na czacie. Pytanie tylko ile mam jeszcze czekać, żeby dostać w końcu tę nagrodę i spierniczać z tego banku jak najdalej :D