Wpis z mikrobloga

Pracę nad moją nową grą #unitedsectsofamerica idą z mojej strony całkiem dobrze. Ogarnąłem największe bolączki związane z mechanikami itd. Przez święta przebudowałem to jak działają budynki by miało to więcej sensu. Wcześniej działało to w ten sposób, że po wybudowaniu budynku gracz dostawał jednorazowy bonus. Teraz jest tak, że każdy budynek co ileś tur generuje "zasoby" co dodaje więcej sensu całej mechanice. Poza tym przygotowałem blitter do textu by to lepiej wyglądało, zaprojektowałem system działania drzewka dialogowego i wyszedł ogromny, ponieważ rozgałęzień względem decyzji jest masa i gracz będzie musiał kilka razy podchodzić do gry by móc zapoznać się ze wszystkimi wyborami. Dodatkowo przygotowałem od nowa to jak działa drzewko bonusów w grze jak i przejmowanie wpływów w kolejnych stanach przez sektę i wiele więcej. Jak patrzę na moją checklistę tego co mam jeszcze do zrobienia to głównie skupia się ona z mojej strony na przygotowanie poprawek graficznych i wywarzeniu ekonomii gry. Oczywiście jeszcze osiągniecia, tłumaczenia i dodawania ogromnej liczby tekstu do gry ale wszystko jest na dobrej drodze. () Zachęcam do dodania gry do swojej listy życzeń na #steam bardzo mi to pomoże w dalszym rozwoju United Sects of America

#gry #gamedev #indiegamedev
  • 3
@getin: ClickTeam Fushion 2.5, jeżeli chodzi o Steama ogólnie to moje poprzednie gry dają mi przychód i planuje wydać w tym roku poza większymi grami kilka mniejszych gier (kilka mam gotowych od kilku miesięcy) by sobie zmaksymalizować zyski, wstawiam na wszystkie możliwe media, Twitter, TikTok, Instagram, Treads, Gamejolt, Reddit różne discordy itd. Inne sposoby monetyzacji, planuje wydać jedną grę free to play na Steam by zwiększyć zasięgi jej i dodać do