Wpis z mikrobloga

@bambo: Januszerke to oni dopiero teraz robią. Nie da się już tej apki swobodnie odpalić, bo zaraz okienko wyskakuje, żebym zezwolił na powiadomienia i podał im numer telefonu. Tak, wejdźcie do domu od razu i pesel też wam podam XD.
  • Odpowiedz
@bambo:

Smieciuchy, specjalnie przed nowym rokiem wszedłem sprawdzić czy jest info o wygaszaniu żabsów. W miejscu gdzie widać całą historię nie ma ANI JEDNEGO SŁOWA o tym, że te #!$%@? punkty wygaszają się.
Oczywiście kilka ładnych k tych punktów poszło się xD
  • Odpowiedz
@bambo: pal licho żabka, ja sporo podróżowałem i Marriot Bonvoy mi wykasował punkty warte kilkaset zł, bo nie korzystałem z ich hoteli przez 2 lata, a nimi jak miałem korzystać jak od 2020 do prawie 2023 były różne restrykcje w podróżowaniu. To jest dopiero januszerka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@le1t00: a najlepsze jest to że można przelewać te żappsy na inne konto (np. znajomym) żeby wymienić je na coś lepszego. Działało to przez cały rok, a przed Sylwestrem nagle się #!$%@?ło xD
  • Odpowiedz
@bambo: miałem kiedyś tam kilkanaście tysięcy, czy ponad 2X tys. a powiadomienie o tym że trzeba wykorzystać do końca roku dostałem w październiku czy na początku listopada xd, a potem nic, a że akurat przez ten czas nie chodziłem do żabki to #!$%@?, patrzę potem a tam 0 xd

Od tamtej pory mam #!$%@? na żapsy i zakupy w żabce, kiedyś zwykle jak z kimś byłem i nie miał apki
  • Odpowiedz
@bambo wiesz że każdy punkt lojalnościowy ma jakąś wartość i ta wartość jest mrożona przez przedsiębiorcę? Jeśli nie byłoby mechanizmu wygaszania punktów, to żaden program lojalnościowy by nie istniał - niestety nie ma nic za darmo
  • Odpowiedz
@kubex_to_ja ta zapowiedź była w formie powiadomienia push z aplikacji jakoś 29 grudnia. Od razu pobiegłem po hot dogi żeby się nie zmarnowały, chociaż zazwyczaj nawet nie patrzę w ich kierunku
  • Odpowiedz
@kubex_to_ja: @bambo: też ponad 3000 straciłem i też nie kojarzę żadnego przypomnienia o wygaszeniu. Żenada.

Jeszcze ta końcówka maila - skasowaliśmy ci punkty ale "Fajnie, że jesteś z nami!"
  • Odpowiedz