Wpis z mikrobloga

Fajny, lubię cutomy i klasyczną motoryzację, customy to taki artyzm w motoryzacji nie zawsze ma sens i praktyczność, ale świat jest lepszy dzięki takim dziełom, podbnie mam z tuningiem aut wolę widzieć na drodze najbardziej kiczowy tuning niż sztampowe seryjne auto
@mpetrumnigrum: popatrzyłem i zaciekawiło mnie umiejscowienie:
- kierownicy,
- siedzenia,
- podnóżków,
i sobie pomyślałem, że osoba siedząca na tym motocyklu wygląda pewnie jakby robiła ćwiczenie "scyzoryk".

Poza tym ciekawi mnie, jak zrobili sterowanie - jedynie co mi przychodzi do głowy, to układ sterowania jak np. u Bimoty (hub-center steering).
MrDracek - @mpetrumnigrum: popatrzyłem i zaciekawiło mnie umiejscowienie:
- kierownic...

źródło: Zrzut ekranu 2023-12-31 162300

Pobierz
@MrDracek: to prawda, podobnie jest na criuserach gdzie ludzie dają spacerówki. A najlepsze są te kałstomowe criusery gdzie pozycja jest taka sama ale za to nie mają z tyłu amortyzatora i niedość że strasznie #!$%@? się to trzyma asfaltu to jeszcze w tej pozycji niemiłosiernie kopie w kręgosłup i to tak mocno że można zostać kaleką. W zeszłym roku albo dwa lata temu jeden z naszych zawodników na Dakarze tak uszkodził
@mpetrumnigrum: obecnie chyba ciężko jest w Polsce/europie dostać hardtaile.
Co do cruzerów - zależy od modelu i rodzaju kierownicy - nie raz widać, jak ludzie siedząc na motocyklu mają zgięty kręgosłup (widać to dobrze na amerykańskich choperach), ale jest na to ratunek w postaci kiery mini-monkey ustawionej z lekko mocniejszym kątem nachylenia. U mnie na moto jest akurat tak na pograniczu wygody, a kiczu.