Z tym portem w Świnoujściu to jakaś zorganizowana akcja, że codziennie jest kilka-kilkanaście znalezisk i wpisów? O tym porcie mówi się, jakby miało to uderzyć w kraj i Naród niemiecki, że nie będą mogli się pozbierać.
Ludzie, kurła, nawet zarząd Portu Świnoujście nie chce i nie zamierza zabierać klientów Hamburgowi czy Bremerhaven w jakkolwiek zauważalnej skali. Ten port ma częściowo odciążyć Gdańsk i Gdynię, zbierając klientów z wybranych regionów (zaznaczonych na czarno, ale na klientów DE mało kto liczy). Wstępnie, na etapie projektów, jest pod to przygotowywana infrastruktura, czyli terminal kontenerowy w Czerwieńsku obok Zielonej Góry, gdzie jest już dobre połączenie kolejowe (część europejskiej trakcji cargo), blisko dróg: S3, A2, A4, A18, no i Odra do transportu barkami. Takie są plany w 2023 roku.
To, że Niemcy na jakąś minimalną skalą z tym walczą, chociaż niespecjalnie widzę konkretne działania w temacie, traktuję jako ciekawostkę, bo Polska i tak zrobi po swojemu. Dzisiaj jest jakieś znalezisko o jednej NGO, która chce dbać o czystość Odry. No... nic nowego. Kto by o tej NGO wiedział, gdyby nie to znalezisko? Co to może zmienić? W sumie, to nic. Większe protesty widzę w regionie, jak ogłaszane jest otwarcie zakładu pirolizy opon samochodów w promieniu 5 kilometrów od wsi. xd I to często skuteczne protesty.
@red7000: Zwróć uwagę że te bordo konta wrzucają w kolko: Niemcy upadają! Niemcy złe, niszczą Polskę! Polska stronk, wyprodukowała 30% więcej pietruszki pastewnej niż Niemcy w 56r!
@red7000: bo u nas, to jest tak. Jak pojawia się jakaś większa inwestycja, niezależnie czy ona ma sens czy nie, a znajdzie się jakiś artykuł z lokalnej niemieckiej prasy, który poddaje pod wątpliwość takie rozwiązanie, to odpala się argument ad niemcum, że jak Niemiec na z tym problem to znaczy, że to dobra inwestycja. Niestety, jak my będziemy bazować na tym, czy niemca piecze dupa bo my pogłębimy ujście do portu
Ludzie, kurła, nawet zarząd Portu Świnoujście nie chce i nie zamierza zabierać klientów Hamburgowi czy Bremerhaven w jakkolwiek zauważalnej skali. Ten port ma częściowo odciążyć Gdańsk i Gdynię, zbierając klientów z wybranych regionów (zaznaczonych na czarno, ale na klientów DE mało kto liczy). Wstępnie, na etapie projektów, jest pod to przygotowywana infrastruktura, czyli terminal kontenerowy w Czerwieńsku obok Zielonej Góry, gdzie jest już dobre połączenie kolejowe (część europejskiej trakcji cargo), blisko dróg: S3, A2, A4, A18, no i Odra do transportu barkami. Takie są plany w 2023 roku.
To, że Niemcy na jakąś minimalną skalą z tym walczą, chociaż niespecjalnie widzę konkretne działania w temacie, traktuję jako ciekawostkę, bo Polska i tak zrobi po swojemu. Dzisiaj jest jakieś znalezisko o jednej NGO, która chce dbać o czystość Odry. No... nic nowego. Kto by o tej NGO wiedział, gdyby nie to znalezisko? Co to może zmienić? W sumie, to nic. Większe protesty widzę w regionie, jak ogłaszane jest otwarcie zakładu pirolizy opon samochodów w promieniu 5 kilometrów od wsi. xd I to często skuteczne protesty.
#swinoujscie #logistyka #transport #transportmorski #niemcy #polska #gospodarka
Niemcy upadają!
Niemcy złe, niszczą Polskę!
Polska stronk, wyprodukowała 30% więcej pietruszki pastewnej niż Niemcy w 56r!