Wpis z mikrobloga

Mirki kierowcy, doceniacie jeśli pieszy przechodząc przez przejście na którym się zatrzymaliście kiwnie wam głową albo coś w tym stylu w ramach podziękowania za puszczenie go?

Pytam bo ja kiwam a niemal nikt tego nie robi i w sumie głupio mi, więc zastanawiam się czy przestać błaznować.

#samochody #kierowcy #drogi #piesi

Fajnie jak pieszy podziękuje?

  • Fajnie, robi mi się miło! 67.9% (377)
  • Niefajnie / to błazenada 4.9% (27)
  • Mam stosunek neutralny / nie zwracam uwagi 21.3% (118)
  • Nie jestem kierowcą 5.9% (33)

Oddanych głosów: 555

  • 33
@mala_rybka czasem też dziekuję za darowanie życia, ale mam poczucie poniżenia. Jakiś buraczyska zwykle z ludwikowa po drugiej stronie. To nie jest wyraz kultury na drodze. Takim jest przepuszczenie skręcajacego w lewo przy nieskończenie długiej kolumnie aut jadących na wprost. Oczekiwanie wdzieczności za zatrzymanie się na pasach, to jak „pomoc” „charytatywna” przed wyborami samorządowymi.
bo chyba rozumieją ile jest wrażeń z dwójką maluchów na przejściu dla pieszych ;)


@Pan_Slon: no opanować te małe bestie to czasami wyzwanie :)

wypada podziękować za uratowanie życia

czasem też dziekuję za darowanie życia, ale mam poczucie poniżenia.


@Poludnik20: @Dwudziestydrugi: panowie, od kiedy uprzejmość jest poniżająca? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@mala_rybka: lata temu, gdy w Polsce na pasach było jeszcze jak w lesie, mieszkałam w Austrii, a tam piesi już wtedy mieli raj na zebrze, jakby szli po czerwonym dywanie. Każdy z nich raczej dziękował - tu kiwnięcie głową, tam machnięcie ręką. Tylko to wtedy jeszcze był w miarę kraj kulturalnych akwarelystów, a nie śniadego bydła z Afryki. Zostało mi to jednak w nawyku i też dziękuję.