Wpis z mikrobloga

@zibizz1: ja zacząłem w c++ najpierw, bo te blueprinty po prostu do mnie nie przemawiały, ale jak 99% spędzam na szukaniu nazwy funkcji, co jak się robi to mnie #!$%@? strzela. dobrze że pod code studio intellisense w miarę działa. github copilot sporo pomaga. a w blueprintach wpisujesz po nazwie i na logikę w końcu znajdziesz to co trzeba.
  • Odpowiedz
I #!$%@? po godzinach za free, tzw. crunch co jest często normą w Gamę Devie


@exori_vis: Często jest normą, ale to już nie te czasy, że robi się za free te nadgodziny.
Swoją drogą najsłabiej często się zarabia w wielkich firmach bo jelenie dla samego wpisu w CV w postaci pracy nad Wieśkiem w CDP potrafią zejść z żądaniami pensji i połowę. No, ale to już jest kwestia tego, że wolą
  • Odpowiedz
@biauekWladcaJajek: to teraz zamiast całego obiektu zrób tylko okrągłą maskę na rozmiar postaci, bo w przypadku długiej ściany jak w 0:11 wygląda to słabo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
tylko okrągłą maskę na rozmiar postaci


@uytx: a dla mnie właśnie okrągła maska słabo wygląda. myślałem o tym, robię grę ala fallout 1/2 i #!$%@?ło mnie tam że trzeba chodzić wzdłuż ściany żeby coś znaleźć. tym bardzie że u mnie obrotu kamery nie będzie wcale albo tylko wokół osi Z i tylko w wąskim zakresie. co do słabego wyglądu długich ścian to się zgadzam, dlatego będę robić krótkie ściany, tj. per
  • Odpowiedz