Wpis z mikrobloga

PO sabotuje przyszłość Polski - nie tylko zablokowanie CPK ale także uniemożliwienie powrotu do projektu w przyszłości

Osobą odpowiedzialną za CPK ma być człowiek, który ma za zadanie zniszczyć CPK i zapewnić, że CPK nigdy w przyszłości nie powstanie. To tak na wypadek jakby przypadkiem w Polsce zmieniła się władza i chciała ona realizować polski interes. Wybraliście dobrze wykopki :-). Co tam nasz interes, ważne że w Europie teraz się do nas uśmiechają.

Źródło

#cpk #polityka #po #lasek
Quzin - PO sabotuje przyszłość Polski - nie tylko zablokowanie CPK ale także uniemożl...

źródło: lasek

Pobierz
  • 17
  • 2
podaj jeden argument za CPK.


@aarahon:

1. CPK opłaca się pod względem obsługi pasażerów:
- ruch na Okęciu jest blisko granicy maksymalnej i nie ma rozwiązania które da Polsce nowoczesny port lotniczy oprócz budowy CPK;
- ruch lotniczy w Polsce będzie rósł, bo jest bezpośrednio powiązany z zamożnością obywateli, a Polacy latają ponad 2 razy rzadziej niż średnia unijna;
- nie ma żadnych konkretnych regulacji które miałyby wpływać na spadek ilości
@Quzin:

Z całej tej długiej listy, wyfiltrowałem tylko to co (teoretycznie) miałoby stanowić agrument za CPK. I są to:
- powtarzalne w kółko, bezsensowne wpisy o ograniczeniach Okęcia
- sztandarowy argument: wystarczy wybudować duże lotnisko i nagle, magicznie zaczną tam latać samoloty
- jakieś bzdurne porównanie do rozwoju portu w Gdańsku (co to ma do rzeczy xD?)
- przemyślenia godne pijanego wujka na weselu, dotyczące kwestii militarnych xD
- "miliardy wpływów"
@Quzin: A i jeszcze jedno, wnoszę o budowę Narodowego Hiperdworca Autobusowego. NHA zbudujemy w Suchowoli koło Białegostoku (geograficzny środek Europy, najlepsza możliwa lokalizacja!). Dworce w miastach wojewódzkich zostaną zlikwidowane (są w samych centrach miast, bez potencjału rozbudowy, już dzisiaj są strasznie przepełnione), zastąpimy je tylko małymi przystankami, z których poprowadzimy szprychy do NHA. Dzięki temu PKSy w końcu odżyją i urosną 20-krotnie. NHA już od pierwszego roku działalności obsłuży dziennie 1200
Nie ktoś, tylko doktor nauk technicznych specjalizujący się w awiacji.


@dyslexicaxle: tutaj potrzeba sztabu ekspertów od logistyki, obrony i budownictwa, a nie typa, co 30 lat temu zrobił doktorat ze zrzucania czegoś z samolotu xD Ciekawe gdzie ten wybitny ekspert od jutra by pracował (poza polskimi gówno uczelniami), gdyby wieczorem cala Platforma anihilowała i na świecie pozostał tylko on z tej formacji.

To jest gość zadaniowany na uwalenie projektu. W Bundesojropie
@lhotse89: zobaczcie jak ten człowiek walczy przeciwko rozwoju Polski. Tak samo jak torpedowane były pomysły rozwoju portu w Gdańsku. Czemu temu środowisku jakiekolwiek inwestycje w Polsce zawsze są niedobre? Nie wiem choć się domyślam.


@Quzin:

Po pierwsze: port w Gdańsku z tego co mi wiadomo ma być rozbudowywany ponieważ rośnie popyt. Na CPK oczywiście logika jest totalnie odwrotna, popyt urośnie ponieważ je zbudujemy xD Serio, nie zauważasz tutaj "lekkiego" braku
popyt urośnie ponieważ je zbudujemy x


@lhotse89: Popyt urośnie tak czy inaczej. Możemy go obsługiwać Okęciem które jest ersatzem hubu z prawdziwego zdarzenia albo wybudować nowoczesny port lotniczy który ten popyt obsłuży i jednocześnie da rozwój LOTowi.

Można tego nie robić i dalej dziadować.
Popyt urośnie tak czy inaczej. Możemy go obsługiwać Okęciem które jest ersatzem hubu z prawdziwego zdarzenia albo wybudować nowoczesny port lotniczy który ten popyt obsłuży i jednocześnie da rozwój LOTowi.


Można tego nie robić i dalej dziadować.


@willard: Popyt rośnie od lat i ani to żadna tajemnica ani nowość. Twój komentarz dotyczący Okęcia jest wyłącznie twoją prywatną opinią, w jaki sposób ma stanowić argument za CPK?

Widać CPK dobrze zainwestował miliony
@lhotse89: Nope, dostałeś odpowiedź na Twoją tezę o magicznym pojawieniu się popytu po wybudowaniu CPK - sam przyznajesz że będzie on rósł. Miło mi że tak szybko doszliśmy do porozumienia.


@willard: xD