Wpis z mikrobloga

W maju 2023 r. wystąpiliśmy do wszystkich Regionalnych Dyrekcji Lasów Państwowych z wnioskiem o udostępnienie informacji o wykupionych w w 2022 roku reklamach i ogłoszeniach w mediach. Poprosiliśmy o przesłanie zestawienia wydatków na reklamę, które zawierałoby tytuł czasopisma, wskazanie stacji radiowej, telewizji oraz zbiorczej kwoty brutto, na którą opiewały umowy na publikację reklam i ogłoszeń w 2022 roku w tych mediach.

Na nasze pytanie odpowiedziały Regionalne Dyrekcje Lasów Państwowych z Krosna, Łodzi, Szczecina, Warszawy i Zielonej Góry.
Pozostałe nie udostępniły nam wnioskowanych informacji. Nie pozostało nam nic innego, jak złożenie skarg na bezczynność do wojewódzkich sądów administracyjnych. Mamy już pierwsze uzasadnienia wyroków, podsumowanie na:
https://siecobywatelska.pl/z-lasami-panstwowymi-przed-sadem/

PS Przypominamy, dziś o 19.00, live Raport o stanie jawności https://siecobywatelska.pl/raport-o-stanie-jawnosci-zapraszamy-na-live/ na naszym Facebooku i Youtubie. Zapraszamy!

Wołam:


_
#prawo #prawodoinformacji #niebojsiepytania #ciagniemywladzezajezyk #watchdogpolska
  • 10