Wpis z mikrobloga

@Zarzutkkake: Peugeot 307 02r. Wyskakuje błąd, czasem znika na moment ale znów się pojawia po kilkuset metrach, rok temu pompa z wiązką była wymieniana bo starą zjadła kuna i boję się że znów wiązka
@agareas no to jak pokazuje taką prędkość to ewidentnie jest uwalony. Dla pewności zamien lewe koło z prawym i na lewarku podnies i zakręć. Jakbys mial uwalony przewod to jest wtedy zwarcie lub przerwa w obwodzie. Ewentualnie dobierz sie do pierścienia i go wyczysc bo na bank jest usyfiony i moze zakłócać
@Zarzutkkake: Zamówiłem nowy czujnik, będzie na 8:00 jutro, ten udało się zdemontować bez demontażu tarczy hamulcowej (ktoś wyciął dziurę w osłonie tarczy żeby łatwiej szło) xD
Zamówiłem czujnik od Febi, niby najlepszy.... i najdroższy ale cena tutaj nie gra roli.
Błagam żeby to był czujnik a nie znów wiązka !
@agareas: z ABS nigdy nie jest prosto i przyjemnie xD kiedys naprawiałem klientce w C4 2011, zrobilem po kolei czujnik, łożysko z pierścieniem magnetycznym i ostatecznie okazało się ze wtyczka po stronie auta miała spuchniętą gumkę uszczelniającą i przy buksowaniu kołami przerywało sygnał... ostatecznie wlutowałem jej czujnik na sztywno z pominięciem wtyczki i pomogło xD oby sie skonczylo na czujniku.
@stndix: Tym bardziej że już na ten ABS tyle kasy poszło na przełomie marca/kwietnia (pompa, wiązka, czujnik, kostki) potem wymiana pierścienia magnetycznego...
A no i pierścień wygląda na brudny więc teraz jak nie ma czujnika mam super dostęp do czyszczenia go.